Gå til innhold

Flere ting ved kjæresten som irriterer meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klare å ikke irritere seg? Merker det er godt når han reiser hjem etter noen dager,Da kan jeg se på de tv programmene jeg vil,ikke tenke på hva vi skal ha til middag,Det er godt.Men kjenner jeg savner han også¨ .Men han irriterer meg.Hvordan klare å godta han som han er?

Anonymkode: a2be9...3ca

Videoannonse
Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Det er mulig du bare er sliten og stresset. Håper du tar vare på deg selv og tar tida til hjelp 

Skrevet

Huff, sliter med det samme for tiden. Var alene hjemme i en lang periode og hadde det så fint. Pent og ryddig hele tiden, rolige kvelder når jeg ville det, aktive kvelder når jeg ville det. Savnet henne og savnet sex, men utover det så hadde jeg det så bra. Så kom hun hjem og roter som en tenåring, er slapp når jeg har overskudd, og jeg irriterer meg så mye at jeg går rundt i konstant irritasjon blandet med dårlig samvittighet pga irritasjonen. Så lurer egentlig på akkurat det samme som TS!

Anonymkode: 2e9db...b03

Skrevet

Jeg hadde en periode rett etter samboer og jeg flyttet sammen hvor alt han gjorde irriterte meg. Hvorfor ser du på TV med høy lyd når jeg vil være stille? Hvorfor vil ikke du kose når jeg vil? Hvorfor har du besøk nå? Hvorfor har du ikke vasket klær? Hvorfor har du ikke laget middag når du kom hjem først? Hvorfor rydder du ikke opp tøyet ditt? Hvorfor x? HVorfor y?

Det tok en stund før jeg ble vant med å bo med ham, og nå er det helt greit og vi koser oss. Jeg var rett og slett fastkjørt i mine egne rutiner. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klare å ikke irritere seg? Merker det er godt når han reiser hjem etter noen dager,Da kan jeg se på de tv programmene jeg vil,ikke tenke på hva vi skal ha til middag,Det er godt.Men kjenner jeg savner han også¨ .Men han irriterer meg.Hvordan klare å godta han som han er?

Slike ting er vel noe du burde ha tatt opp med kjæresten / samboeren din.        

Isteden for å sitte her på Kvinneguiden og surmule bak ryggen hans... 

Anonymkode: 16f00...0c5

Skrevet
On 11/20/2018 at 3:33 PM, AnonymBruker said:

Jeg husker jeg lett irriterte meg over ting i starten av forholdet med mannen min, men nå har vi det fantastisk og har en herlig dynamikk i hverdagen. Klart jeg liker litt alenetid og se programmer jeg personlig liker, og det gjør mannen også, og samtidig elsker vi å være sammen med hverandre ellers.

Når jeg reflekterer over tiden som har gått fra begynnelsen til nå vil jeg si at tålmodighet lønner seg, kommunikasjonen mellom oss har blitt bedre og bedre over tid. Småting som kan irritere deg kan du jo selv avgjøre om dette er en kamp å ta, er denne "fillesaken" egentlig verdt energien min eller er dette så krenkende for meg at jeg må gjøre noe med det? Eller "skitt au, jeg elsker han for den personen han er, og dette er bare en bitteliten ubetydelig del av pakken". Og så hjelper det mye å dra inn positivt holdning i forholdet, det kan styrke tillit og aksept for hverandre. Gir man så får man, ihvertfall i mitt tilfelle vil jeg si. Jeg kan ikke huske sist gang jeg irriterte meg noe spesielt ved mannen, han er mer eller mindre blitt som en kroppsdel av meg nå, eller kanskje positive minner og god tilværelse veier over små irriterende ting?

Anonymkode: 191c4...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...