AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Jeg og min kjære skal starte å prøve å få barn i 2019. Jeg mener egentlig fullt og helt at man ikke skal kjøpe barneklær eller lignende før man i det minste har en positiv test og helst være godt på vei. Vi skal på ferie om ikke så lenge og blant annet besøke Disneyland. Jeg er disneyfrelst og det blir nok lenge til neste disneylandtur, i alle fall om jeg evt blir gravid i 2019. Mitt dilemma er da om det er greit å kjøpe noen barneklær fra disneyland nå i vinter? Det hadde vært så stas å ha noen bodyer eller annet disneytøy til en liten en. Men jeg ser jo det at å ha bodyer eller lignende til en liten en og finne ut at vi har problemer med å bli gravide vil være sårt. Hva mener dere? Vil det være verdt det? Anonymkode: 02800...b54
Marisana Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Jeg hadde gjort det i en slik situasjon. Bare legg klærne bort innerst i ett skap frem til den dagen du har en positiv test, så slipper du å se på de og savne det barnet du enda ikke har enda hvis dere skulle ha vansker med å bli gravide. Skulle dere være kjempeuheldige og aldri få barn, kan det jo være en fin gave til noen, eller du kan selge det. Men alt med måte, så hadde nok ikke kjøpt mer enn et plagg eller to. Men sånn ellers, så er det ikke så vanskelig å få tak i Disney-klær. Jeg har ett par sett fra Disney, kjøpt på H&M 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 Jeg både strikket og kjøpte uhorvelige mengder babytøy før jeg visste om vi fikk til å få barn. Det kan jo uansett brukes til gaver om man ikke får barn selv. Anonymkode: dfc29...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 Bare kjøp. Du kan jo også gi bort i gave i såfall. Anonymkode: 29863...fa3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Bare kos deg, så lenge du ikke bruker mer enn du har råd til. Skulle du bli ufrivilig barnløs har noen bobyer fra eller til ingenting å si på den smerten. Mvh hilsen ivf-mor. Anonymkode: 492b6...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå