AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Synes bare det blir mer og mer av det. Enhver tråd begynner med fem-seks svar som går løs på åpningsinnlegget og forteller hvor dum/ond/gal trådstarter er. Det mest poengterte av disse innleggene får gjerne massevis av likes, og sånn er mobben i gang. Jeg forstår at dette ikke er et spørsmål og svar-forum, men et diskusjonsforum og at man ikke kan forvente å bare få konkrete svar på det man spør om, men man må jo begynne å lure. - Hvor er evnen til å sette seg inn i andres situasjon? - Hvor er viljen til å hjelpe? - Hvor er velviljen og empatien? Blir bare trist av å lese her, store deler av forumet er et eksempel på mobbing blant voksne, som aldri ville ha blitt akseptert ansikt til ansikt. Anonymkode: c214d...ef8 16
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Ja, det er helt krise. Only on kvinneguiden! Anonymkode: 41e1a...822 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Jeg hater deg, TS. Anonymkode: ced10...f46 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater deg, TS. Anonymkode: ced10...f46 I know 😋 Anonymkode: c214d...ef8
Mystic woman Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 Jeg tror oppriktig at mange som skriver på KG, har IQ tilsvarende skonummeret sitt og mangler evne til å tenke normalt. 7
FrankDrebin Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Er dessverre mange som lever for å spre vrede. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 8 minutter siden, Mystic woman skrev: Jeg tror oppriktig at mange som skriver på KG, har IQ tilsvarende skonummeret sitt og mangler evne til å tenke normalt. Eller veldig unge mennesker som syns de er drita tøffe. Det beste man kan gjøre for å få bukt med problemet er å ignorere. Blir de ikke sett, gidde de heller ikke provosere. Anonymkode: 08581...398 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller veldig unge mennesker som syns de er drita tøffe. Det beste man kan gjøre for å få bukt med problemet er å ignorere. Blir de ikke sett, gidde de heller ikke provosere. Anonymkode: 08581...398 Sist jeg lagde en tråd tenkte jeg at jeg skulle ignorere de hatefulle svarene. Men er virkelig ikke så lett når man står i det og man føler seg tråkket på av 9/10 innlegg... Anonymkode: c214d...ef8 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #9 Skrevet 20. november 2018 Den som er frekkest får flest likes, men det må skje kjapt. Derfor. Anonymkode: 55768...4fa 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #10 Skrevet 20. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den som er frekkest får flest likes, men det må skje kjapt. Derfor. Anonymkode: 55768...4fa Har det vært diskutert her inne å fjerne likefunksjonen? Med moderatorer? Hadde vært interessant å se begrunnelsene for å ha det. Anonymkode: c214d...ef8 1
abc123detvardet Skrevet 20. november 2018 #11 Skrevet 20. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært interessant å se begrunnelsene for å ha det. Hvis du liker, så viser du enighet. Er mange tråder der det samme kommentaren har kommet 50 ganger uten noe spesielt nytt fra den første. Da er det heller bedre å like den første kommentaren heller for å gjenta og ende opp i 100 sider... 2
Macro Skrevet 20. november 2018 #12 Skrevet 20. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den som er frekkest får flest likes, men det må skje kjapt. Derfor. Anonymkode: 55768...4fa Skje kjapt? Hva mente du nå?
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #13 Skrevet 20. november 2018 Vil du ha gode råd så drar du til en som er proff. Du kommer ikke på KG for at folk skal løse problemene dine.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #14 Skrevet 20. november 2018 3 minutter siden, KGKonto skrev: Vil du ha gode råd så drar du til en som er proff. Du kommer ikke på KG for at folk skal løse problemene dine. Hvorfor ikke egentlig? Det kunne potensielt sett vært veldig bra. Er vel Norges største forum for endel tema, for eksempel samliv og kjærlighet. Vi er alle mennesker med erfaringer og kan bidra på en god måte i mange diskusjoner, så potensialet er der! Gir mer mening å prøve å få til det sammen, enn å bare akseptere at det ikke nytter å løse problemer her. Anonymkode: c214d...ef8 2
Gjest KGKonto Skrevet 20. november 2018 #15 Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor ikke egentlig? Det kunne potensielt sett vært veldig bra. Er vel Norges største forum for endel tema, for eksempel samliv og kjærlighet. Vi er alle mennesker med erfaringer og kan bidra på en god måte i mange diskusjoner, så potensialet er der! Gir mer mening å prøve å få til det sammen, enn å bare akseptere at det ikke nytter å løse problemer her. Anonymkode: c214d...ef8 Fordi ingenting av det som er bra er gratis.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #16 Skrevet 20. november 2018 Sant, det går ikke an å skrive et innlegg uten å få noe dritt. De drittsvarene har som regel ingen nytte heller. Typiske dritt svar: skaff deg et liv. Du må være gal. Har du ikke noe bedre å gjøre. TROLL. Ja nå regner jeg med at folk svarer på dette å sier: hvis du får sånne kommentarer så ER du sikkert gal. Skulle likt å se innleggene du skriver. Disse kommentarene er kommentarer jeg ofte ser i trådene, ikke bare at jeg får dem. Anonymkode: c0e41...b98 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #17 Skrevet 20. november 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sist jeg lagde en tråd tenkte jeg at jeg skulle ignorere de hatefulle svarene. Men er virkelig ikke så lett når man står i det og man føler seg tråkket på av 9/10 innlegg... Anonymkode: c214d...ef8 Helt sant. Jo mer desperat og sårbar situasjon man er i, jo verre er folk. Anonymkode: 41e1a...822 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #18 Skrevet 20. november 2018 Det er tråder hvor det motsatte skjer også. Bare for å si det, så en ikke gjør urett mot de som virkelig støtter og viser masse omtanke her inne. Tror det handler om flere ting. En er hvordan en ordlegger seg. En kan fort bli misforstått. Så er det de som setter ting opp mot hverandre ala tråder om hva som er best og verst, og hvor trådstarter mener seg å ha det verst. Sånt setter jo sinn i kok ofte, og så er en i gang. Andre grunner er at en kjenner seg igjen i innlegget og enten som offer eller det motsatte. En lar følelsene styre hva en svarer. Å sette seg inn i er viktig, men ikke nødvendig. En kan rett og slett bare forstå alt, men en kan tenke litt før en svarer. Det tror jeg er viktig. Noen temaer som mor, stemor og utroskap er hva skal en si, litt betente temaer, og det skaper mye engasjement. Som trådstarter må en se at det vil komme reaksjoner en ikke ønsker, for det er igjen temaer som gjør at noen mister både hode og refleksjonsevne. Så er det de som bare er frekke og aggressive da. Jeg syns det ofte vitner om at det er unge folk eller de som ikke har det bra, og som bare hugger løs. Noen ganger tenker jeg at en del her inne er lite intelligente. Helt ærlig så tenker jeg det, for det er så dumme og stygge svar at ingen normalt intelligente svarer sånn. Helt blanko i topplokket tenker jeg ofte, og jeg vil helst tenke godt om folk. Men det går bare ikke alltid. Dumskap kan også være ondskap. Det ser en jo. Beste er å overse, og vente på den som tør å bryte med de ti negative som kommer først. Den brukeren dukker som regel opp, og da tør flere å støtte. Det skjer ofte. Anonymkode: 5220e...198 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #19 Skrevet 20. november 2018 22 minutter siden, Macro skrev: Skje kjapt? Hva mente du nå? Du må i tillegg til å være frekk være en av de første som svarer Anonymkode: 55768...4fa 1
Macro Skrevet 20. november 2018 #20 Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må i tillegg til å være frekk være en av de første som svarer Anonymkode: 55768...4fa Åja slik ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå