mmn Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Hei! Jeg er sykepleier, har vært det i 5 år. Det trives jeg forsåvidt svært godt med. For litt over et år siden gikk jeg fra min eks mann. Da tok jeg over lånet på huset og ble alene om alt. Det går, men bare akkurat. Jeg sjems over de forferdelige lave lønningene jeg få, synes de står svært dårlig til det arbeidet jeg gjør. Og jeg er så lei av og hele tiden måtte telle kroner, sjeldent kunne kjøpe noe ekstra og takke nei til å bli med på ting. Jeg er i ferd med å surne yrket mitt, ene og alene pågrund av lønna. Så jeg lurer på: hva annet kan man finne på? Er jo ute etter å tjene mer. Jeg tror ikke jeg orker lange kompliserte utdanninger. Har tenkt litt på typiske yrkes fag, som rørlegger, elektriker osv. Aner ikke egentlig 🤷♀️ noe lure forslag?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Mine sykepleiervenner får utbetalt omtrent det samme som meg, som er ingeniør i det offentlige. Synes ikke du har noe å klage over. Anonymkode: e4733...60a 1
mmn Skrevet 20. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2018 Jeg er ikke ute etter noe ville lønninger altså, men realistiske som går ann og leve av.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 Kan du ikke få deg en nattstilling 70% ?Eller jobbe mange ekstravakter og ekstra helger en periode hvis du ikke har barn? Det kompliserer jo mye hvis man er alenemor. Har du ikke barn, har du alle muligheter. Anonymkode: f82b8...4c9
mmn Skrevet 20. november 2018 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2018 Jeg kan ikke jobbe mye utover 100%. Hender det er noe overtid, men da blir det mange dager i strekk og vanskelig med hunde pass. Også blir jeg sliten 🙄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå