AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Noen her med god intuisjon som vil tippe hvordan jobbintervjuet mitt i morgen vil gå?😊🧝🏼♀️ Anonymkode: ece29...567
i - magikeren Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Jeg tipper ikke, men jeg kan lese kort om du gir meg stjernetegn og fornavn. Det blir bare underholdning altså, og du må fremdeles gjøre ditt aller beste på intervju
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 11 minutter siden, i - magikeren skrev: Jeg tipper ikke, men jeg kan lese kort om du gir meg stjernetegn og fornavn. Det blir bare underholdning altså, og du må fremdeles gjøre ditt aller beste på intervju Anne, tvilling 😊 tusen takk 💞 Anonymkode: ece29...567
i - magikeren Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 Nå er jo ikke tarot akkurat en eksakt vitenskap, så ta det med en klype salt. Men det ser ut som dette går bra det! Det virker som du kanskje har litt bekymringer rundt intervjuet, og at du kanskje hmm... "sell yourself short"? Hva sier vi på norsk? Men, ikke vær redd for å tenke at du er verdt noe. Du er nok en mer verdifull medarbeider enn det du kanskje tør å innrømme? Vær deg selv på intervjuet, og vis at du er strukturert og godt forberedt. Ha handling og proaktivitet på din side her. Det virker som du er er redd for at dette ikke skal gå, men jeg tror at du finner ut av hvordan gjøre et godt intervju om du bare våger å ta bort skylappene. Jeg leser kortene som om det vil komme en positiv beskjed for deg innen noen uker, som vil føre til at du i løpet av de neste månedene vil måtte se verden på nytt og ta inn mye ny informasjon. Dette var bare et veldig kjapt legg, så litt lite utfyllende kanskje. Men lykke til i morgen! Jeg heier på deg
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 11 minutter siden, i - magikeren skrev: Nå er jo ikke tarot akkurat en eksakt vitenskap, så ta det med en klype salt. Men det ser ut som dette går bra det! Det virker som du kanskje har litt bekymringer rundt intervjuet, og at du kanskje hmm... "sell yourself short"? Hva sier vi på norsk? Men, ikke vær redd for å tenke at du er verdt noe. Du er nok en mer verdifull medarbeider enn det du kanskje tør å innrømme? Vær deg selv på intervjuet, og vis at du er strukturert og godt forberedt. Ha handling og proaktivitet på din side her. Det virker som du er er redd for at dette ikke skal gå, men jeg tror at du finner ut av hvordan gjøre et godt intervju om du bare våger å ta bort skylappene. Jeg leser kortene som om det vil komme en positiv beskjed for deg innen noen uker, som vil føre til at du i løpet av de neste månedene vil måtte se verden på nytt og ta inn mye ny informasjon. Dette var bare et veldig kjapt legg, så litt lite utfyllende kanskje. Men lykke til i morgen! Jeg heier på deg Tusen takk for at du tok deg tid 💞😊 Anonymkode: ece29...567
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 Føler det går bra👍 Anonymkode: 5af48...a7c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 Hvordan gikk det ts? Anonymkode: c1064...5bb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det ts? Anonymkode: c1064...5bb Tar vel minimum 1 uke før man får svar på jobbintervjuer. Så fremst de innkalte mer enn en person. Anonymkode: 88387...7b9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #10 Skrevet 21. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det ts? Anonymkode: c1064...5bb Hei intervjuet gikk veldig fint, følte at det var god stemning! Men det er jo ikke dermed sakt at jeg får jobben de sa at det var 5-6 som var innkalt til intervju, og at de regnet med å gå videre med 3-4 stk( disse ville få tilsendt en personlighetstest i løpet av morgendagen) 😊 dette sa de før intervjuet startet! Anonymkode: ece29...567 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå