AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Jeg bare lurer på en ting. Er regelmessig på treningssetner. Ca 3-4 dager i uken. Jeg skal være helt ærlig, her får matt sett formene på damene langt mer enn til vanlig. Jeg er ikke sånn som stirrer konstant på damene. Er det faktisk for å trene Men det er ikke til å ungå å kaste blikk på enkelte innimellom. Trur de fleste jentene er sånn. Damene går kledd i tights og gjerne en topp. Jeg må si det er stoooor forskjell. Jeg kan forstå at menn synnes veltrente damer er mer atraktive. Jeg selv synnes det. De fleste ser sånn normalt ut. Så har du de som virkelig er trent godt og da tenker jeg "holy shitt hun så bra ut!!" Du ser det på fasongen, rompa er spretten, magen flat, kroppen stramm osv osv. Det vises at denne dama har jobbet for kroppen sin! Og så har du dem som jevnlig møter opp på treningssenter, men som sikkert kunne tatt av 10-20 kg! Har sett de samme damene trene om og om igjen i flere år, men kommer ikke noe videre. Enkelte av dem kjenner jeg personlig. Formen og utsede har selvsagt noe å si, men det som gjør det tiltrekende er at man faktisk får ett intrykk av at disse folka lever ett sunt liv, har sunne vaner, passer på helsa osv osv... og ikke minst at de er motiverte i hverdagen! Altså hele denne pakka til sammen er atraktiv. Jeg skjønner meg da ikke på disse jentene som er mer en det man kan kalle for lubben da. Hvorfor trene, når du skal hjem etterpå, stappe i deg en full talerken med pasta og så gjerne et kakestykke til desert. I hverdagen så vet jeg at de er rimelig lat, ikke så glad i mosjon. Hadde det ikke vært for trenignssenteret, så hadde de aldri trent! Trur det er mer som ett møtested bare for å henge med venner en liten stund og evt bedre samvittigheten i en kort periode av å kunne si å ha vært på trening. Anonymkode: 5da06...bcd 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Jeg elsker store sterke BBW. 😍 Liker at de er overvektige men også at de er sterke og trente slik at de kan banke meg, og at de kan sitte med den store rumpa si oppå ansiktet mitt. 😍 🤤 Anonymkode: 29efa...c77 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Ikke alle trener for å få fin kropp. Mange trener pga at de vil få bedre helse. Anonymkode: 91f59...546 33
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 Er midjen smal kan rumpa være så stor den bare vil. 😊 Anonymkode: 8d615...8b6 2
Gjest Hildur70 Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 Har trent hele livet, men er overvektig. Trener fordi jeg liker å være i god fysisk form. Og det er sunnere å være tjukk og i god form, enn å være tjukk og i dårlig form.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Jeg er slank, men rumpa mi er 90% fettklump Jobber med saken og jeg antar at overvektige og alle som trener på treningsstudio har egne mål som de også jobber mot Anonymkode: 3ebc8...3d4 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 Jeg er 20 kg overvektig. Trener ikke for å bli slank, men for å vedlikeholde kroppens funksjon. Driter i hva andre tenker når jeg er på treningssenteret, jeg gjør det for egen velværes del. Anonymkode: 4abd2...2f8 12
rambo Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 Kanskje de overvektige går på treningssenter for å gå ned i vekt, og spiser sunt hjemme? Synes det er bra at de trener istedet for å kun sitte hjemme! Ikke rart overvektige frykter å trene offentlige når folk skal dømme uten videre. 21
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #9 Skrevet 20. november 2018 Det som undrer meg er at enkelte av PT-ene og de som holder grupper SER utrente og dvaske og litt lubbene ut. Jobben deres er jo trening, men ser ikke ut som at kostholdet har like mye å si for dem, noe de burde bry seg om? Ihvertfall hvis de er PTer, tror ikke jeg hadde tatt en tjukk PT seriøst. Men i god form er de nok helt sikkert. De som bare trener på treningssenteret og ser sånn ut tenker jeg ihvertfall prøver og at det er bra. Anonymkode: 10755...82d 5
Nerine_ Skrevet 20. november 2018 #10 Skrevet 20. november 2018 Jeg skjønner ikke din interesse for hva disse kvinnene (ingen dvaske menn der?) spiser når de kommer hjem. Er det ikke nok å bry seg om hva du selv spiser? 11
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #11 Skrevet 20. november 2018 Men kjære vene.. Har du ikke fulgt med i timene? Tror du at 10kg overvekt betyr at man stapper i seg pasta og kaker hver dag? Jeg har vært 10-15 kg overvektig siden jeg var ... tja, kanskje 12-13 år. Jeg har også trent regelmessig 4 dager i uka siden jeg var rundt samme alder. Aktivt barn på håndball og fotball, deretter kun håndball, og på treningssenter fra tenårene. Jeg vil påstå at jeg er rimelig sunn. Jeg spiser sukker max 5 ganger i året. Pga insulinsykdom spiser jeg stort sett lavkarbokosthold (ikke ekstremt), men uten brød, potet, sukker og pasta. Som 28 åring trener jeg fremdeles 4 ganger i uka. 2 dager med PT. Jeg er frisk, sunn, sterk og veldig fornøyd! Magen min får en myk bilring når jeg sitter, og rumpa mi disser godt. Jeg elsker den fordi den er sunn En fitnesskropp er ikke nødvendigvis sunn, og en overvektig kropp er ikke nødvendigvis usunn. Anonymkode: 5957d...bb7 12
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #12 Skrevet 20. november 2018 Jeg har en venninne som trener MYE og som er lubben. Hun spiser rett og slett veldig mye. Hun har aldri nevnt slanking eller misnøye med kroppen. Så jeg vil anta at hun trener for helsen og energinivåets skyld. Synes det er fint at noen er såpass rasjonelle. Selv er jeg veldig forfengelig og tenker kaloriforbrenning hele tiden. Det er utrolig slitsomt. Jeg tror hun har et bedre liv enn meg, selv om jeg er slankere. Anonymkode: 9ef6d...31e 8
LoneWolf Skrevet 20. november 2018 #13 Skrevet 20. november 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bare lurer på en ting. Er regelmessig på treningssetner. Ca 3-4 dager i uken. Jeg skal være helt ærlig, her får matt sett formene på damene langt mer enn til vanlig. Jeg er ikke sånn som stirrer konstant på damene. Er det faktisk for å trene Men det er ikke til å ungå å kaste blikk på enkelte innimellom. Trur de fleste jentene er sånn. Damene går kledd i tights og gjerne en topp. Jeg må si det er stoooor forskjell. Jeg kan forstå at menn synnes veltrente damer er mer atraktive. Jeg selv synnes det. De fleste ser sånn normalt ut. Så har du de som virkelig er trent godt og da tenker jeg "holy shitt hun så bra ut!!" Du ser det på fasongen, rompa er spretten, magen flat, kroppen stramm osv osv. Det vises at denne dama har jobbet for kroppen sin! Og så har du dem som jevnlig møter opp på treningssenter, men som sikkert kunne tatt av 10-20 kg! Har sett de samme damene trene om og om igjen i flere år, men kommer ikke noe videre. Enkelte av dem kjenner jeg personlig. Formen og utsede har selvsagt noe å si, men det som gjør det tiltrekende er at man faktisk får ett intrykk av at disse folka lever ett sunt liv, har sunne vaner, passer på helsa osv osv... og ikke minst at de er motiverte i hverdagen! Altså hele denne pakka til sammen er atraktiv. Jeg skjønner meg da ikke på disse jentene som er mer en det man kan kalle for lubben da. Hvorfor trene, når du skal hjem etterpå, stappe i deg en full talerken med pasta og så gjerne et kakestykke til desert. I hverdagen så vet jeg at de er rimelig lat, ikke så glad i mosjon. Hadde det ikke vært for trenignssenteret, så hadde de aldri trent! Trur det er mer som ett møtested bare for å henge med venner en liten stund og evt bedre samvittigheten i en kort periode av å kunne si å ha vært på trening. Anonymkode: 5da06...bcd Hvilken annen grunn finnes det for å trene enn å kunne spise "hva enn men vil" etterpå? Dessuten er ikke en vanlig middag med en liten dessert etter så skadelig som du vil ha det til 4
Trøndermann Skrevet 21. november 2018 #14 Skrevet 21. november 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker store sterke BBW. 😍 Liker at de er overvektige men også at de er sterke og trente slik at de kan banke meg, og at de kan sitte med den store rumpa si oppå ansiktet mitt. 😍 🤤 Anonymkode: 29efa...c77 Bortsett fra det med å bli banka er jeg SÅ enig med deg! Finnes ikke noe bedre enn å ha ei stor, overvektig dame over seg 👍👍👍 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #15 Skrevet 21. november 2018 Jeg trener 5-6 ganger i uken. Holder meg unna junkfood og snop generelt. Ser bra ut til å være nesten 40 år og født barn. Jobbet hardt for kroppen min! Og lever deretter. Noen mener jeg er streng men jeg vil heller ha denne kroppen enn å forfalle bare for smågodt og annet snacks. Sånn er jeg. Tar meg i å dømme de med ekstra fett på kroppen. Tenker dessverre i baner at de er late. Jeg kunne lett sett slik ut jeg også. Anonymkode: 54d17...e80
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #16 Skrevet 22. november 2018 Din dømmende holdning til andre kvinner vitner bare om usikkerhet. Hvorfor bryr du deg om disse, og nok til å lage en post på KG om det? Du har blitt påvirket til å tro at bare en type kropp vitner om sunnhet, men folk er faktisk genetisk forskjellige her. Noen har anlegg for stor rumpe og smal midje, andre får litt epleform uansett hva de spiser og hvordan de trener. Det er virkeligheten. Det er forstyrrende å lese at så mange ikke klarer å være mer nyanserte. Anonymkode: 3e51a...131 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #17 Skrevet 22. november 2018 Mener du er bedre at dei blir heime? Hadde dei droppet treningen hadde de mest sannsynlig blitt meir overvektig og fått flere helse plager. Ikkje alle trener for bli Instagram modeller Anonymkode: a20e0...2a5 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #18 Skrevet 22. november 2018 På 20.11.2018 den 13.41, AnonymBruker skrev: Jeg elsker store sterke BBW. 😍 Liker at de er overvektige men også at de er sterke og trente slik at de kan banke meg, og at de kan sitte med den store rumpa si oppå ansiktet mitt. 😍 🤤 Anonymkode: 29efa...c77 Store og deilige fleskerumper 😘 Jeg liker ikke det med trente, jeg elsker derimot at de sitter på fanget mitt og nærmest knuser meg med tyngden sin 😉 Anonymkode: 00720...38f 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #19 Skrevet 22. november 2018 Haha..kan garantere for at man bygger en bedre kropp på pasta og kakedessert, enn det man gjør på grønnsaker. Trengs en god del carbs for å bygge en stk fit dame. De som er rundere er gjerne de som er på strenge dietter. Sånn egentlig. Anonymkode: ac90e...f58 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #20 Skrevet 22. november 2018 Og jeg har aldri forstått, og kommer aldri til å forstå, hvorfor folk blir provosert av å se store mennesker. La dem være i fred, i stedet for å være en sånn person som trener og snakker ned om tjukke folk på et kvinneforum. Jeez, DET er kommer jeg aldri til å forstå. Anonymkode: 50ad8...bdc 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå