Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har tenkt å begynne med en "fast" renseserie siden jeg er lei av å hele tiden kjøpe nye og nye produkter. Har prøvd endel av alt mulig. Problemet er at jeg ifte tester ut nye ting samtidig og finner ikke alltid ut hva som gjør huden bedre og dårligere...

Men er en del produkter jeg VET virker på min hud- fra Kanebo og MD Formulation.

Huden min: Fin/normal i kinnene, sorte prikker på nesa, grov/uren/tørr hud i pannen og haka. Ønsker en komplett renseserie som hjelper. Huden min er blitt en del bedre av glykose lotion fra MDF og Oil COntrol Wash fra Kanebo,men nå står det om 2 forskjellige renseserier:

Kanebo Oil Control 325 kr

Kanebo Instant Foam 325 kr

MD Formulation glykose lotion 360 kr

MD Formulation skin clearing complex 580 kr

Clinigue dramatically different gel eller krem?215 kr

eller....

MD Formultaion facial cleanser for oily/prone skin(Hvor mye koster denne i parfymeriet og hvor lenge varer den?)i stedet for de to fra Kanebo+ resten av det andre.

Tror det siste alternative blir billigere...

Jeg har ikke erfaring med rensen fra MD Formulation,men hudpleieren min anbefalte meg den. Har heller ikke prøvd skin clearing complex fra MDF. Noen erfaringer? Hvilken tror dere passer best for min hud? Hudpleieren sa både Kanebo og MDF var bra(hmm...Hun selger begge merkene..)

Selv om Kanebos rens er dyr,er produktene drøye. Er MDF rensen også drøy?ved bruk morgen og kveld?

Håper noen kan svare!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare dytter denne litt opp igjen...

Ingen som kan hjelpe meg litt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...