AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Hei. Hvordan kan en fjerne en flekk på en sofa? Jeg vet ikke helt hva flekken kommer av, men den er ganske fersk. Jeg tipper at den maks er 1 uke gammel. Vil det for elsempel være lurt å benytte salo? På forhånd takk for hjelpen. Anonymkode: 3d6a0...21c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Hvordan kan en fjerne en flekk på en sofa? Jeg vet ikke helt hva flekken kommer av, men den er ganske fersk. Jeg tipper at den maks er 1 uke gammel. Vil det for elsempel være lurt å benytte salo? På forhånd takk for hjelpen. Anonymkode: 3d6a0...21c Ikke zalo, det er altfor mye såpe. Bruk klut med kun rent vann, kluten kan være ganske våt slik at flekken løser seg opp. Gni forsiktig flere ganger, skyll kluten og gjenta til flekken er borte. Dette vil fjerne de fleste flekker, er det fett i flekken vil det kanskje ikke virke. Men jeg har fjernet mange flekker med kun rent vann. Om du absolutt skal ha et vaskemiddel, så ikke bruk Zalo for all del, bruk noe som ikke skummer så mye, f.eks. Nylonvask og bruk bare bittelitt av det utblandet i vann. Nylonvask selges i dagligvarebutikker. Anonymkode: fa8cf...07d 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Takk for svar. Har dere noen flere forslag folkens? Anonymkode: 3d6a0...21c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå