Gå til innhold

The Walking Dead noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen tråd om serien? Jeg følger med episodene på FOX og ser ''Talking dead'' også. Musikken fra quizen på ''Talking dead'' er helt rå :)

Men dere som har sett episodene så langt fra den nye sesongen - hva synes dere om at

Spoiler

zombiene hvisker?

Jeg må si jeg ble ganske sjokkert i starten, så googlet jeg meg til den mulige forklaringen.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje folk flest valgte å hoppe av etter bare noen få sesonger? 

Dette kan muligens forklare hvorfor er det ikke har vært noe mer aktivitet i denne tråden, eller i andre tråder om denne TV-serien... 

Anonymkode: c9dc7...6d8

Skrevet
På 20.11.2018 den 9.59, Drizzt skrev:

Ingen tråd om serien? Jeg følger med episodene på FOX og ser ''Talking dead'' også. Musikken fra quizen på ''Talking dead'' er helt rå :)

Men dere som har sett episodene så langt fra den nye sesongen - hva synes dere om at

Skjul innhold

zombiene hvisker?

Jeg må si jeg ble ganske sjokkert i starten, så googlet jeg meg til den mulige forklaringen.

Man får jo svaret i sesongen da. 

Anonymkode: b14b7...aaa

Skrevet

Det var en tråd her inne som var litt aktiv faktisk - så plutselig ble det bare helt stille. Synd.

• Liker 1
Skrevet

The walking dead ble avsluttet sesong 5 for min del, skulle sluttet der.

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Serien har tapt seg veldig. Lite spenning, mye prat og dødtid..

Gjest thestranger
Skrevet

Jeg er glad i horror, men ikke spesielt glad i zombier, så har bare sett noen få episoder.

Skrevet

Jeg har fulgt med siden start, og merker jeg snart detter av. Begynner å bli altfor langdrygd og helt merkelig at de plutselig kan prate 

Anonymkode: f9c94...7d8

Skrevet (endret)

Mulig SPOILER, vist i siste episode (men sesongen er for lengst avsluttet, så egentlig ingen SPOILER?)

Det er ikke zombier som kan prate, de viste jo at det var mennesker i zombiedrakter. Han ene de drepte hadde laget en maske av zombiehud som han hadde sydd rundt seg selv og han hadde zombieinnvoller på klærne. :)

Endret av loveli
Skrevet

Den nyeste sesongen er endelig verdt å se igjen. Jeg likte ikke de to forrige, da jeg syns det ble litt for mye Negan. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...