Drizzt Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Ingen tråd om serien? Jeg følger med episodene på FOX og ser ''Talking dead'' også. Musikken fra quizen på ''Talking dead'' er helt rå Men dere som har sett episodene så langt fra den nye sesongen - hva synes dere om at Spoiler zombiene hvisker? Jeg må si jeg ble ganske sjokkert i starten, så googlet jeg meg til den mulige forklaringen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #2 Skrevet 20. desember 2018 Kanskje folk flest valgte å hoppe av etter bare noen få sesonger? Dette kan muligens forklare hvorfor er det ikke har vært noe mer aktivitet i denne tråden, eller i andre tråder om denne TV-serien... Anonymkode: c9dc7...6d8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 På 20.11.2018 den 9.59, Drizzt skrev: Ingen tråd om serien? Jeg følger med episodene på FOX og ser ''Talking dead'' også. Musikken fra quizen på ''Talking dead'' er helt rå Men dere som har sett episodene så langt fra den nye sesongen - hva synes dere om at Skjul innhold zombiene hvisker? Jeg må si jeg ble ganske sjokkert i starten, så googlet jeg meg til den mulige forklaringen. Man får jo svaret i sesongen da. Anonymkode: b14b7...aaa
Amber Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 Det var en tråd her inne som var litt aktiv faktisk - så plutselig ble det bare helt stille. Synd. 1
Gjest PaN Skrevet 20. desember 2018 #5 Skrevet 20. desember 2018 The walking dead ble avsluttet sesong 5 for min del, skulle sluttet der.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 Serien har tapt seg veldig. Lite spenning, mye prat og dødtid..
Gjest thestranger Skrevet 20. desember 2018 #7 Skrevet 20. desember 2018 Jeg er glad i horror, men ikke spesielt glad i zombier, så har bare sett noen få episoder.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #8 Skrevet 24. desember 2018 Jeg har fulgt med siden start, og merker jeg snart detter av. Begynner å bli altfor langdrygd og helt merkelig at de plutselig kan prate Anonymkode: f9c94...7d8
Gjest loveli Skrevet 25. desember 2018 #9 Skrevet 25. desember 2018 (endret) Mulig SPOILER, vist i siste episode (men sesongen er for lengst avsluttet, så egentlig ingen SPOILER?) Det er ikke zombier som kan prate, de viste jo at det var mennesker i zombiedrakter. Han ene de drepte hadde laget en maske av zombiehud som han hadde sydd rundt seg selv og han hadde zombieinnvoller på klærne. Endret 25. desember 2018 av loveli
jatti Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 Den nyeste sesongen er endelig verdt å se igjen. Jeg likte ikke de to forrige, da jeg syns det ble litt for mye Negan. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå