Gå til innhold

Grusomme Gabriel - mor treng hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

vi har overført snekker Andersen sin versjon om at julenissen har magiske julegaver. Derfor er stortsett julas viktigaste gave frå julenissen.

i år ønsker seksåringen seg grusomme gabrieldrakt. Han tok det med knusande ro at han ikkje fant grusomme gabriel drakt i dyreparken for han skal ønske seg det frå nissen. 

Det finnes ikkje i butikk. Dyreparken kan ikkje hjelpe meg med teikningar så eg kan lage kostyma til han. 

Bilder er vanskelige å studere, sidan alle bilder er tatt i grønt lys. Har nokon sett denne drakta, eller sett gode kostymer og masker som er truverdig? 

Set stor pris på hjelp 😊

Skrevet

Hei, jeg ville spurt Dyreparken - om bilder.  Kost og Mask tar nesten alltid endel bilder av ferdig sminkede artister. Disse tas i normalt lys. 

Da får du hvertfall bilder :)

Anonymkode: c77a8...237

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg ville spurt Dyreparken - om bilder.  Kost og Mask tar nesten alltid endel bilder av ferdig sminkede artister. Disse tas i normalt lys. 

Da får du hvertfall bilder :)

Anonymkode: c77a8...237

Eg har spurt, men ikkje fått svar på det. Kanskje blitt glømt inni dei andre spørsmåla;p 

i mellomtida håpar eg på svar her i tillegg :)

Skrevet

Dersom du kombinerer disse bildene så får du et veldig godt inntrykk. 

images.jpeg

985525054.jpg

Skrevet

Takk for bilder :) er det siste ei grusomme gabrieldrakt?:) er det slik han ser ut? 😂 Guten min kjem til å sjå heilt vanvittig ut 😂👏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...