AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 ...han runker flere ganger i uka i tillegg. Fikk helt sjokk da han fortalte det og er fast bestemt på at det ikke er normalt. Han er 30 og veldig seksuell av seg, men må jo være ganske unormalt? Anonymkode: 7d3ab...1b2 1
snowbreeze Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Jeg hadde ikke tenkt noe over det. Synes ikke det høres veldig unormalt ut. Så lenge han foretrekker sex med deg fremfor å runke er det vel ingen som tar skade av det? 10
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 Akkurat nå, snowbreeze skrev: Jeg hadde ikke tenkt noe over det. Synes ikke det høres veldig unormalt ut. Så lenge han foretrekker sex med deg fremfor å runke er det vel ingen som tar skade av det? Nei nei, mente ikke at det var noe galt med det! Bare morsomt 😄 Den dagen han foretrekker det fremfor meg så blir det noe annet ja 😋 Anonymkode: 7d3ab...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 Du fikk helt sjokk, og er fast bestemt på at det ikke er normalt, men synes ikke det er galt og bare morsomt?😂 Anonymkode: 9bfac...29b 30
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du fikk helt sjokk, og er fast bestemt på at det ikke er normalt, men synes ikke det er galt og bare morsomt?😂 Anonymkode: 9bfac...29b Ja? Eller...helt sjokk er vel mer et uttrykk enn en faktisk tilstand som jeg var i 😉 Anonymkode: 7d3ab...1b2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: ...han runker flere ganger i uka i tillegg. Fikk helt sjokk da han fortalte det og er fast bestemt på at det ikke er normalt. Han er 30 og veldig seksuell av seg, men må jo være ganske unormalt? Anonymkode: 7d3ab...1b2 Dump han! Anonymkode: 91f2b...b87 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 Eg er litt delt.. av og til har eg lyst på ein kjappis, men det er ofte vanskeligare å få til dersom typen har runket før på dagen. Da er det vanskeligere å få til en to minutters 😜 Anonymkode: 21c9a...5b4 2
SlemUlv Skrevet 20. november 2018 #9 Skrevet 20. november 2018 Har det noe å si hva som er normalt eller ikke? Det er det han gjør, så da er det det han gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #10 Skrevet 20. november 2018 1 time siden, SlemUlv skrev: Har det noe å si hva som er normalt eller ikke? Det er det han gjør, så da er det det han gjør. Nei, det har ikke noe å si! Tar det kun opp for moro 😊 Anonymkode: 7d3ab...1b2
Gjest supernova_87 Skrevet 20. november 2018 #11 Skrevet 20. november 2018 Du tar det bare opp for moro sier du, men jeg håper ikke du sier sånt om seksualiteten til kjæresten din ofte: at den er unormal. Så stygt å snakke sånn om andres seksualitet.
Katten.2.0 Skrevet 20. november 2018 #12 Skrevet 20. november 2018 Jeg gjør det samme, uavhengig hvor mye sex jeg har. 1
Inwe Skrevet 20. november 2018 #13 Skrevet 20. november 2018 Jeg er en 30 år gammel kvinne og kan finne på å onanere til tross for sex hver dag. Jeg onanerer faktisk mindre nå når vi har hatt avstand i snart en måned, så gleder meg til mer sex (og sikkert onani) snart 3
tomba701 Skrevet 20. november 2018 #14 Skrevet 20. november 2018 11 minutter siden, Inwe skrev: Jeg er en 30 år gammel kvinne og kan finne på å onanere til tross for sex hver dag. Jeg onanerer faktisk mindre nå når vi har hatt avstand i snart en måned, så gleder meg til mer sex (og sikkert onani) snart Fantastisk enig - og førr ei dame.. selvfølgelig er det lov å hygge seg alene også.. Jo mer jo bedre... go go
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #15 Skrevet 20. november 2018 Jeg onanerer så og si hver dag, selv om jeg har fantastisk sex med samboeren min minst en gang om dagen. Om han runker vet jeg faktisk ikke, da det aldri har vært et tema. God sex har vi uansett og om han vil ta seg en runk hver dag, så ser jeg ikke noe unormalt med det Anonymkode: fb25d...259 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #16 Skrevet 20. november 2018 3 timer siden, Rainstorm skrev: Du tar det bare opp for moro sier du, men jeg håper ikke du sier sånt om seksualiteten til kjæresten din ofte: at den er unormal. Så stygt å snakke sånn om andres seksualitet. Herregud, pust med magen da! Unormal er da ikke et skjellsord? Anonymkode: 7d3ab...1b2
Nerine_ Skrevet 20. november 2018 #17 Skrevet 20. november 2018 Når det gjelder sex og onani, er ingenting hverken normalt eller unormalt. Det er individuelt. 2
Gjest supernova_87 Skrevet 20. november 2018 #18 Skrevet 20. november 2018 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, pust med magen da! Unormal er da ikke et skjellsord? Anonymkode: 7d3ab...1b2 Av meg og deg virker du som den som ikke puster med magen. Siden du faktisk lurer: unormal er ikke et skjellsord. Jeg synes fremdeles det er stygt å møte andres seksualitet som om den er unormal. Sex er et sårbart og privat tema for veldig mange og å bli møtt av kjæresten med at "du er unormal fordi du ..." i sexlivet når det du gjør er både sunt, fint og vanlig kan ødelegge. Endret 20. november 2018 av Rainstorm
Skilpadden Skrevet 20. november 2018 #19 Skrevet 20. november 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Dump han! Anonymkode: 91f2b...b87 😂
FrodeF Skrevet 20. november 2018 #20 Skrevet 20. november 2018 6 minutter siden, Rainstorm skrev: Av meg og deg virker du som den som ikke puster med magen. Siden du faktisk lurer: unormal er ikke et skjellsord. Jeg synes fremdeles det er stygt å møte andres seksualitet som om den er unormal. Sex er et sårbart og privat tema for veldig mange og å bli møtt av kjæresten med at "du er unormal fordi du ..." i sexlivet når det du gjør er både sunt, fint og vanlig kan ødelegge. Slutt å bli krenket av alt mulig!!!! Det er ikke stygt å si at noe er unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå