Gå til innhold

Forventet at man har sex ved første overnatting hos ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er godt mulig jeg er helt naiv og fjortis, men har vært ute av dette med ny kjæreste siden begynnelsen av tjueårene. Og det begynner å bli en stund siden 🙄 Jeg skjønner at man sier nei om man ikke vil, men bare lurer på hva man vanligvis forventer første gang en ny kjæreste ligger over? Forventes det sex? Eller er det kanskje noe man heller gjør før man i det hele tatt ligger over for tiden? Hihi, kan ikke huske jeg tenkte så mye over det siste gang det var aktuelt 😏

Skriv gjerne om du er mann eller kvinne. Er kanskje mest nysgjerrig på hva menn tenker rundt dette. 

Anonymkode: e167b...4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt hode er overnatting synonymt med sex i de fleste tilfeller, så lenge man ikke har snakket om at det skal være annerledes. Jeg er kvinne og 35 år. 

• Liker 8
Skrevet

Personlig har jeg som regel sex med person før jeg definere person som kjæreste 

Anonymkode: f21d7...e27

• Liker 19
Skrevet

Så du er altså over 20 og blir kjæreste uten å ha ligget sammen. 

Ble dere sammen via lapp da eller, hvordan fungerte det?

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, _Mayhem_ skrev:

Er da mange som blir det.. 

Jeg er 34, og hatt 3 langvarige forhold. Alle ble jeg kjæreste med før vi hadde sex. (Ikke kristen eller pga noe sånt forresten, bare fordi jeg ikke liker å ha sex med noen før jeg vet om det er helt seriøst.) Har aldri vært noe problem, og hørt om flere. Man kan faktisk snakke sammen om ting..

Anonymkode: 07445...02a

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, _Mayhem_ skrev:

Åja, vi er DER ja, når man har passert en viss alder 🤔 Da går det ikke an å bli sammen uten å prøvekjøre først?

Ble sammen med forrige etter passerte 20 uten å ligge sammen først. Så noen få raringer er det tydeligvis igjen. Heldigvis 😊

• Liker 6
Skrevet

Det ligger vel litt i kortene, men det er vel ikke noe problem om du ikke ønsker? 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da mange som blir det.. 

Jeg er 34, og hatt 3 langvarige forhold. Alle ble jeg kjæreste med før vi hadde sex. (Ikke kristen eller pga noe sånt forresten, bare fordi jeg ikke liker å ha sex med noen før jeg vet om det er helt seriøst.) Har aldri vært noe problem, og hørt om flere. Man kan faktisk snakke sammen om ting..

Anonymkode: 07445...02a

Godt å høre. Begynte nesten å føle med litt freaky 😅 Er heller ikke kristen forresten, men tenker det samme som deg. 

Prøvde forresten ons en gang da jeg var 20. Aldri igjen 😝 

Ts

Skrevet

Jeg forventer helt klart sex ved første overnatting og det bygger seg opp såpass med spenning at jeg hadde blitt ordentlig skuffa om det ikke ble noe. Forelskelse er for meg synonymt med at man kaster seg over hverandre i en sånn setting, så jeg hadde nok begynt å tenke litt også. Er det meg det er noe galt med?

Sikkert ikke svaret du ønsker. Men jeg hadde skjult skuffelsen godt og ikke laget noe drama. Og om jeg likte henne godt så hadde jeg vel kommet over tvilen også.

Anonymkode: 0db1a...902

• Liker 7
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Normalt sett forventes det nok sex ved første overnatting, men slik du beskriver deg, og ditt forhold, er jeg ikke så sikker.

Dersom dere definerer dere som kjærester begge to, burde det uansett ikke være noe problem. En skikkelig kjæreste kan vente veldig lenge, dersom det er en grei grunn for å utsette det, og dersom han er en skikkelig kjæreste, 

(ser nedenfor at det kommer ekstra info, nei, normalen er ikke bare å pusse tenner sammen..:))

Endret av Paramount
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventer helt klart sex ved første overnatting og det bygger seg opp såpass med spenning at jeg hadde blitt ordentlig skuffa om det ikke ble noe. Forelskelse er for meg synonymt med at man kaster seg over hverandre i en sånn setting, så jeg hadde nok begynt å tenke litt også. Er det meg det er noe galt med?

Sikkert ikke svaret du ønsker. Men jeg hadde skjult skuffelsen godt og ikke laget noe drama. Og om jeg likte henne godt så hadde jeg vel kommet over tvilen også.

Anonymkode: 0db1a...902

Ønsker ærlige svar, så ingen svar er mer ønsket enn andre😊 

Gir kanskje ikke inntrykk av det, men jeg har ikke noe imot om det skjer altså 😊 Var bare nysgjerrig på om det er standard i disse dager.

Ts

Skrevet

Jeg er kvinne. Første gangen jeg og min samboer delte seng hadde vi hatt en het stund i et massasjebad(ikke noe seksuelt, bare masserte på hverandre).. vi hadde en god tone, så han var med meg å passet nevøen min. Den kvelden kysset han meg, og vi lå i samme seng og bare koste. Men hadde ikke sex nei.. jeg forventa det heller ikke.. 

Anonymkode: 0b4d1...c46

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne. Første gangen jeg og min samboer delte seng hadde vi hatt en het stund i et massasjebad(ikke noe seksuelt, bare masserte på hverandre).. vi hadde en god tone, så han var med meg å passet nevøen min. Den kvelden kysset han meg, og vi lå i samme seng og bare koste. Men hadde ikke sex nei.. jeg forventa det heller ikke.. 

Men dette var igjen den første kvelden vi delte sammen på et slik koselig vis da.. vi hadde bare en god tone på forhånd..og «litt» romanse

Gjest Alterego666
Skrevet
9 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

I mitt hode er overnatting synonymt med sex i de fleste tilfeller, så lenge man ikke har snakket om at det skal være annerledes. Jeg er kvinne og 35 år. 

Dersom det ikke er tatt forbehold på forhånd, er jeg helt enig med deg.

Dersom man gjør avtale om å bare sove over, ligger selvsagt den ballen død.

Skrevet (endret)

Rart å bli "kjæreste* med noen uten å ha vert intime. Det høres veldig ungdomskole-aktig ut. 

På spørsmålet ditt er jo svaret JA.

Endret av Perle
  • Liker 7
Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Dersom det ikke er tatt forbehold på forhånd, er jeg helt enig med deg.

Dersom man gjør avtale om å bare sove over, ligger selvsagt den ballen død.

Ja, er det jeg skrev 😊

Skrevet

Jeg tenker at overnatting og sex hører sammen, men det er jo mange som har sex før de overnatter også. Jeg syns det er helt normalt å bli kjærester før man har sex. Kvinne 24 år

Anonymkode: cd8ac...aeb

• Liker 1
Skrevet

Oi, her har det skjedd ting siden jeg ble sammen med samboeren min i begynnelsen av tjueårene. Over ti år siden. Er det mest vanlig å ha sex først før man bestemmer seg om man vil satse på hverandre? 🤔 Håper jeg aldri blir singel 😅

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok aldri blitt seriøs med noen før jeg hadde hatt sex med dem og sett om vi var kompatible i senga eller ikke. Her er nok folk veldig ulike. 

For øvrig, første gang jeg overnattet hos det som er typen min nå, så rotet vi litt og tok på hverandre, men vi hadde ikke sex. Ikke var vi sammen heller på det tidspunktet her. Andre gang jeg sov over, derimot, da ble det pulings 😊

• Liker 4
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, her har det skjedd ting siden jeg ble sammen med samboeren min i begynnelsen av tjueårene. Over ti år siden. Er det mest vanlig å ha sex først før man bestemmer seg om man vil satse på hverandre? 🤔 Håper jeg aldri blir singel 😅

Kunne aldri ha kalt noen kjæresten min uten at vi  hadde vært intime. Før det er det bare en "date". Må jo kjenne noen litt bedre enn et nuss før jeg jeg liksom skal være "sammen" med de. 

Dette her gjelder jo selvsagt for voksne da. er man ungdom, eller av andre grunner avholden og dette er noe partene er inneforstått med begge stiller det seg jo annerledes. 

Men igjen, i voksen alder hadde jeg aldri kalt en mann jeg ikke hadde vært intim med for kjæresten min

Endret av Perle
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...