AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #1 Skrevet 20. november 2018 Har over flere dager nå fått ut merkbare store mengder med veldig seig slim ved 4 forskjellige doturer. Tilsvarer rundt 3 spiseskjeer nå og synes dette er veldig mye og veldig rart! Er ca samme mengde hver gang. Skal på kontroll i morgen så skal såklart spørre men tviler på at legen veit så veldig mye om akkurat dette. Og er jo såklart nysjgjerrig siden jeg er førstegangsfødende. Er 39+4 og har i grunn ingen andre tegn til at fødsel er rett rundt hjørner heller. Er det vanlig at det kommer så mye ut 4 ganger? På forhånd takk for svar og håper virkelig ingen klarte å klikke seg inn ved en feil og endte opp kvalm! Anonymkode: 9ccc5...f2c
Duff Skrevet 20. november 2018 #2 Skrevet 20. november 2018 Ser ut som en slimpropp ja hos meg gikk den fire dager før fødselen 😃 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 7 minutter siden, Duff skrev: Ser ut som en slimpropp ja hos meg gikk den fire dager før fødselen 😃 Tusen takk for svar! Får krysse fingra for at det bare er snakk om dager igjen her også da 😀 den første av de der gikk på lørdag. Er bare så overraska over at det har kommet 3 ganger til og like mye 😂 Anonymkode: 9ccc5...f2c
Duff Skrevet 20. november 2018 #4 Skrevet 20. november 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Får krysse fingra for at det bare er snakk om dager igjen her også da 😀 den første av de der gikk på lørdag. Er bare så overraska over at det har kommet 3 ganger til og like mye 😂 Anonymkode: 9ccc5...f2c Du mååå si ifra da, jeg gleder meg på dine vegne. Sååå spennende dager, verdt alt slitet. Fødsel er sååå spennende, vondt og helt unikt. Skulle ønske jeg kunne kasta meg på ett svangerskap til 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #5 Skrevet 20. november 2018 4 minutter siden, Duff skrev: Du mååå si ifra da, jeg gleder meg på dine vegne. Sååå spennende dager, verdt alt slitet. Fødsel er sååå spennende, vondt og helt unikt. Skulle ønske jeg kunne kasta meg på ett svangerskap til Det skal jeg gjøre vett! 😀 Ja er veldig spent, klarer knapt å vente på han ❤️ gleder meg så til å endelig møte han, lukte på han og alt som hører med ❤️ Det skjønner jeg veldig godt! Han blir den første men ikke den siste! Anonymkode: 9ccc5...f2c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Ja, slik så min ut! Gikk bare en gang,baby var ute ca 2,5 døgn etterpå 😀 Anonymkode: 5d96f...c6a 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 Her kommer en litt negativ... jeg fikk sånt slim i uke 24, og flere ganger etter det.. fødte 39+3, så det kan umulig ha vært slimproppen så tidlig.. Anonymkode: beadc...ab3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #8 Skrevet 20. november 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, slik så min ut! Gikk bare en gang,baby var ute ca 2,5 døgn etterpå 😀 Anonymkode: 5d96f...c6a Får krysse fingra da for at det skjer noe snart 😀 Anonymkode: 9ccc5...f2c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #9 Skrevet 20. november 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her kommer en litt negativ... jeg fikk sånt slim i uke 24, og flere ganger etter det.. fødte 39+3, så det kan umulig ha vært slimproppen så tidlig.. Anonymkode: beadc...ab3 I følge legen var det slimproppen jo, og den kan du jo faktisk miste tidlig også, men da kommer det ny propp Anonymkode: 9ccc5...f2c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #10 Skrevet 20. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her kommer en litt negativ... jeg fikk sånt slim i uke 24, og flere ganger etter det.. fødte 39+3, så det kan umulig ha vært slimproppen så tidlig.. Anonymkode: beadc...ab3 Joda, det kan man fint gjøre! Kroppen lager bare ny Min kom ut i uke 25, i uke 29 og i uke 38. Fødte i uke 38. Var innlagt tilnærmet hele denne perioden, og de ansatte sa at det faktisk ikke var unormalt - kroppen laget bare ny slimpropp Anonymkode: db71f...1b2 2
Aryamili Skrevet 20. november 2018 #11 Skrevet 20. november 2018 Sånn hadde jeg for en uke siden, ikke skjedd noe siden da 😕 Regner med det er deler av slimproppen.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #12 Skrevet 20. november 2018 1 time siden, Aryamili skrev: Sånn hadde jeg for en uke siden, ikke skjedd noe siden da 😕 Regner med det er deler av slimproppen. Ja da var det nok slimproppen eller deler av den ja ^^ i følge legen min var det den men det kan ta noen uker før fødsel uansett om den går eller ikke visstnok 😅 Anonymkode: 9ccc5...f2c
Pearl2.0 Skrevet 20. november 2018 #13 Skrevet 20. november 2018 Min var på størrelse med en glassmanet😳
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #14 Skrevet 20. november 2018 41 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Min var på størrelse med en glassmanet😳 Holy s.. !! Da har jeg enda litt å gå på da, har hatt den mengden ish som er på bildet 6 ganger nå 😅😂 kom det i flere omganger eller en? Anonymkode: 9ccc5...f2c
Pearl2.0 Skrevet 20. november 2018 #15 Skrevet 20. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Holy s.. !! Da har jeg enda litt å gå på da, har hatt den mengden ish som er på bildet 6 ganger nå 😅😂 kom det i flere omganger eller en? Anonymkode: 9ccc5...f2c Den kom i en omgang og riene startet med en gang😉
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #16 Skrevet 21. november 2018 Hos meg gikk litt av slimproppen, ca en se av gangen, to ganger to kvelder på rad. Rett etter siste gang begynte riene, og rett før full åpning, på fødestua, kom det en fuckings tennisball med slim skytende ut.. sykeste jeg har sett! 😂 Anonymkode: 023c9...d6f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #17 Skrevet 26. november 2018 På 20.11.2018 den 3.31, Duff skrev: Ser ut som en slimpropp ja hos meg gikk den fire dager før fødselen 😃 21/11 kom en liten frisk og vakker gutt til verden 😍 fødselen var intens og veldig rask i følge jordmor, begynte å få murringer litt etter 9 tia på kvelden. Gikk veldig fort over til rier med 5 min opphold. Og veldig raskt gikk de til å være med 3 min mellomrom. Var på sykehuset i 2 tia og ble etterhvert sjekka og hadde 4 cm åpning. Kl 4 hadde jeg 7. 05:41 var han ute 😍 Anonymkode: 9ccc5...f2c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå