Gå til innhold

Trevor Noah?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan noen synes at denne fyren er morsom? han må være den kjedeligtste "komikeren" i historien, og hvordan i alle dager kunne en så umorsom og ukarismatisk fyr ta over the daily show etter Jon Stewart? det er virkelig en gåte. Jeg var en stor fan av the daily show med Jon Stewart, så prøvde jeg og følge med på the daily show etter at Trevor Noah overtok, men jeg tror faktisk ikke at jeg har ledd en eneste gang av Trevor Noah fyren er kommer alltid med det samme og er ikke morsom i det hele tatt. Ikke rart at the daily show har mistet 1,4 millioner seere bare i USA etter at Jon Stewart gav seg. Hva er din mening om Trevor Noah og the daily show?

Anonymkode: 24aea...56c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se stand-up showet hans på Netflix, der er han morsom. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Elektra skrev:

Se stand-up showet hans på Netflix, der er han morsom. 

Har sett 1-2 episoder. Og han er bedre på stand-up enn hva han er som talkshow vert, men jeg finner han ikke noe særlig bra som stand-up komiker heller. Men the daily show har virkelig blitt ruinert etter at Trevor Noah tok over etter Jon Stewart, og seertallene både i USA og i resten av verden bare faller og faller for hver måned som går. Fredrik Skavlan er morsommere enn hva Trevor Noah er.

Skrevet

Aldri likt daily show så der kan jeg ikke uttale meg. Men på stand up er han gøy

Skrevet

Jeg synes faktisk at det ikke finnes NOEN ordentlig morsomme komikere.                 

Anonymkode: 9aa4c...adb

Skrevet

Jeg liker The Daily Show og ser det hver dag. Liker Trevor veldig godt.

Anonymkode: 4500d...541

• Liker 3
Skrevet

Jeg savner Jon Stewart! Han var den beste, ingen over, ingen ved siden av

Anonymkode: f066f...859

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan noen synes at denne fyren er morsom? han må være den kjedeligtste "komikeren" i historien, og hvordan i alle dager kunne en så umorsom og ukarismatisk fyr ta over the daily show etter Jon Stewart? det er virkelig en gåte. Jeg var en stor fan av the daily show med Jon Stewart, så prøvde jeg og følge med på the daily show etter at Trevor Noah overtok, men jeg tror faktisk ikke at jeg har ledd en eneste gang av Trevor Noah fyren er kommer alltid med det samme og er ikke morsom i det hele tatt. Ikke rart at the daily show har mistet 1,4 millioner seere bare i USA etter at Jon Stewart gav seg. Hva er din mening om Trevor Noah og the daily show?

Så du likte det når det var en hvit mann som var programleder, men ikke når det er en farget mann.

Anonymkode: 5f8e5...a65

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker The Daily Show og ser det hver dag. Liker Trevor veldig godt.

Anonymkode: 4500d...541

Vel, da er du tydeligvis i mindretallet. The daily show mister flere og flere seere for hver uke som går, og det er bare et spm før hele showet er historie.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg savner Jon Stewart! Han var den beste, ingen over, ingen ved siden av

Anonymkode: f066f...859

100% Enig.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du likte det når det var en hvit mann som var programleder, men ikke når det er en farget mann.

Ja, man er en rasist fordi man synes at Trevor Noah er en dårlig komiker og en enda dårligere programleder. Tulling.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trevor har en hvit far, så... på en mååååååte.. så er jo Trevor hvit også 😄

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Noah er veldig morsom, men han er best på standup og personlige historier. Anbefaler boka hans, Born a Crime om oppveksten hans under Apartheid.

Anonymkode: 7fa4c...578

Skrevet
På 20.11.2018 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Vel, da er du tydeligvis i mindretallet. The daily show mister flere og flere seere for hver uke som går, og det er bare et spm før hele showet er historie.

Dette stemmer jo absolutt ikke. Han har økt mye siste året, og fortsetter økningen, og har skaffet showet en hel drøss med yngre seere mellom 18-49, alder som er foretrukket av annonsører. Blant millenials er han mer populær enn Fallon. Men gamle Jon Stewart seere har nok falt fra. Jeg liker Noah kjempegodt, og ler mye. Likte også Jon S.

Skrevet
På 20.11.2018 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Offa... kanskje du mangler litt humor?

Anonymkode: 9dcda...9e3

Skrevet
På 20.11.2018 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Da er det ikke komikerene det er noe problemer med, Da er det deg det er et problem med. Du har rett å slett ikke humor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...