AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Jeg ble veldig forelsket i en mann ,var oppover ørene forelsket i ca 4mnd.Jeg var så vanvittig tent på han .Og onanerte stadig vekk fordi jeg drømte om han.Vi har hatt ett litt spesielt forhold i fem mnd.Hvor vi bare har kysset og klint men ikke gått noe lenger.Ikke hatt samleie. Merket at forelskelsen avtok for ca 1mnd siden.Nå har vi hatt sex men synes ikke det var så romantisk.Eller spesielt godt.Vi har det veldig koselig sammen men det er akkurat som den seksuelle tenningen er borte.Jeg er ikke lenger særlig kåt når jeg ikke er sammen med han . Vi ligger å koser men den spontane sexen uteblir.Vil dette kunne bli bedre.?Eller vil det bli dødt fremover.Opplever ikke han er så tent på meg heller.Han vil gjerne kose men det blir ikke til noe mer.Jeg er forundret over at han tente meg noe vanvittig før til å nesten ikke kjenne noen seksuell pirr nå.Hva skjer? Jeg føler noe mangler. Anonymkode: 1b8c7...738
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble veldig forelsket i en mann ,var oppover ørene forelsket i ca 4mnd.Jeg var så vanvittig tent på han .Og onanerte stadig vekk fordi jeg drømte om han.Vi har hatt ett litt spesielt forhold i fem mnd.Hvor vi bare har kysset og klint men ikke gått noe lenger.Ikke hatt samleie. Merket at forelskelsen avtok for ca 1mnd siden.Nå har vi hatt sex men synes ikke det var så romantisk.Eller spesielt godt.Vi har det veldig koselig sammen men det er akkurat som den seksuelle tenningen er borte.Jeg er ikke lenger særlig kåt når jeg ikke er sammen med han . Vi ligger å koser men den spontane sexen uteblir.Vil dette kunne bli bedre.?Eller vil det bli dødt fremover.Opplever ikke han er så tent på meg heller.Han vil gjerne kose men det blir ikke til noe mer.Jeg er forundret over at han tente meg noe vanvittig før til å nesten ikke kjenne noen seksuell pirr nå.Hva skjer? Jeg føler noe mangler. Anonymkode: 1b8c7...738 Hei du. Kjenner meg så igjen, men jeg er gutt da. Har hatt det sånn i ca 3 mnd. Vi begynte egentlig veldig romantisk og så ble det ikke mer, ikke engang kyssing. Jeg tok ikke mot til meg og hun vil fortøres. Blir litt kinky å komme inn på hverandre da. Vi har fått det bedre og vi har begynt å kysse, intenst også. Men sexen uteblir, hun forventer nok at jeg tar initiativ. Hun er nok sånn at hun tenner på litt dominerende selvsikre menn, mens jeg føler jeg ikke når helt opp. Kjenner du deg igjen... Anonymkode: 090cc...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå