Azalea Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Hei! Dere som har Smile 2, hvilken myggnetting og regntrekk passer til bag-delen? Andre tilbehør som er fine å ha? 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Jeg fikk med et regntrekk.. Et gjennomsiktig et. Men jeg brukte for det meste Tinkafu sitt, det samme med nettet. Jeg brukte også et nett fra europris, mener det heter Dino. Anonymkode: c1658...fcd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #3 Skrevet 20. november 2018 7 hours ago, Azalea said: Hei! Dere som har Smile 2, hvilken myggnetting og regntrekk passer til bag-delen? Andre tilbehør som er fine å ha? Tinkafu regntrekket er bra Anonymkode: 7a1d4...3da
Sandie Skrevet 21. november 2018 #4 Skrevet 21. november 2018 Har sendt etter denne nå: https://www.babyshop.no/britax-br/p/85244 Litt stiv pris,men fant ingen andre som passet Britax Smile 2 vognens mål. Har også Tinkafu-regntrekket, og det fungerer greit.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 7 minutter siden, Sandie said: Har sendt etter denne nå: https://www.babyshop.no/britax-br/p/85244 Litt stiv pris,men fant ingen andre som passet Britax Smile 2 vognens mål. Har også Tinkafu-regntrekket, og det fungerer greit. Tiinkafu koppholdere passer fint. Begge to faktisk. Anonymkode: e07f8...ee3
Sandie Skrevet 21. november 2018 #6 Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tiinkafu koppholdere passer fint. Begge to faktisk. Anonymkode: e07f8...ee3 Ah,da kunne jeg altså spart meg de pengene for Tinkafu sine er vel litt billigere. På Babyshop sa de at kun den fra Britax passet.Men da vet ts det nå ihvertfall
Maleficenta Skrevet 21. november 2018 #7 Skrevet 21. november 2018 På 19.11.2018 den 22.40, Azalea skrev: Hei! Dere som har Smile 2, hvilken myggnetting og regntrekk passer til bag-delen? Andre tilbehør som er fine å ha? Da jeg kjøpte bagdelen så fulgte det med trekk. Men det trekket passet ikke sportsdelen. Men tinkafu sine regntrekk er universale og passer til de fleste. Også bagdelen til britax smile 2 myggnett kjøpte jeg for 30 kr på wish. Litt stort men funka
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #8 Skrevet 21. november 2018 6 minutter siden, Maleficenta said: Da jeg kjøpte bagdelen så fulgte det med trekk. Men det trekket passet ikke sportsdelen. Men tinkafu sine regntrekk er universale og passer til de fleste. Også bagdelen til britax smile 2 myggnett kjøpte jeg for 30 kr på wish. Litt stort men funka Trekket passer vel egentlig på sportsdelen, men jeg får det aldri til. Mannen får det til uten noe problem. Anonymkode: e07f8...ee3
Maleficenta Skrevet 21. november 2018 #9 Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trekket passer vel egentlig på sportsdelen, men jeg får det aldri til. Mannen får det til uten noe problem. Anonymkode: e07f8...ee3 Å. Vi kavet mye og fikk det ikke til så gav opp. Orker ikke å olstre med å få det på hver gang det regner 😀
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #10 Skrevet 21. november 2018 10 minutter siden, Maleficenta said: Å. Vi kavet mye og fikk det ikke til så gav opp. Orker ikke å olstre med å få det på hver gang det regner 😀 Måtte sjekke etter at jeg skrev posten og bildene fra britax.no viser den på sportsdelen, men som sagt jeg har aldri fått det til selv:) Anonymkode: e07f8...ee3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2018 #11 Skrevet 22. november 2018 Jeg bruker regntrekket som fulgte med på vognbagen, det passer veldig fint på! Ellers har jeg bare pimpa min smile med tinkafu organizer og håndstropp og vognleke, men skal skaffe håndmuffe også i kulda! Myggnett tror jeg ikke jeg gidder skaffe før utover våren. Anonymkode: d19c2...6ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå