Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe det ikke ksjer. Uansett er dette et jordskjelvområde med jevnlige skjelv, og tsunamier er slettes ingen selvfølge at oppstår i etterkant. Hadde det vært det ville ikke så mange blitt overrasket sist...

Skrevet

Star Tour evakuerer norske turister fra Phuket og Krabi. UD-s beredskapsgruppe er innkalt.

Hjelpearbeidere på Sumatra evakuerer.

Lest på Nettavisen.

Vi krysser fingrene og håper det beste.

Skrevet

Ja vi får håpe på det beste! Skjer forhåpentligvis ingen ting, men godt de er forberedt på at det kan skje!

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff, enda en gang!

Får håpe Dagblabla får tatt rotta på Jan Petersen denne gangen, siden de bommet litt sist. Ansvaret må tross alt plasseres der det hører hjemme.

Gjest Anonymous
Skrevet

Forloveden min m/familie er i Krabi. Alle er evakuert opp i høyden men de går nå nedover igjen. Liker likevel ikke dette...

Skrevet

Har fremdeles ikke kommet noe bølge enda da,,og godt er det.. Er jo som det blir sagt ofte skjelv der, og som regel ingen bølge.. bare litt skummelt siden det er på nesten samme sted

og siden det første skjelvet kom 2juledag og dette 2påske dag kommer sikkert han gærne presten som gikk ut å sa at dette var guds-gjerning for å straffe menneske forrige gang til å gjøre det samme nå... (får ikke håpe jeg satte han på den ideen da,,)

Skrevet

obs.. melding kom 2 ganger

Skrevet
Uff, enda en gang!

Får håpe Dagblabla får tatt rotta på Jan Petersen denne gangen, siden de bommet litt sist. Ansvaret må tross alt plasseres der det hører hjemme.

Meaning what? :roll:

Han har vel ikke gjort noe galt så langt?

Forresten så er tsunamifaren over for denne gang, takk og lov.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk og lov. Gutten min har dratt ned på hotellet igjen (som ligger på stranden) og lagt seg, Jeg lovet å passe på ham hjemmefra.

Gjest Anonymous
Skrevet

Meaning what? :roll:

Han har vel ikke gjort noe galt så langt?

Dét gjorde han ikke forrige gang heller, men noen skulle jo Dagblabla ta...

:wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men ingen i Thailand, og ingen norske. Dermed gidder ikke media mer. En halv side i avisene i morgen, en notis om en uke og ellers ingenting.

Er vi utkant, så er vi skikkelig utkant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...