Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber i kommunal barnehage får dere klesgodtgjørelse, eventuellt hvor mye?

Jeg er bare vikar, men jobber ca.70%, og har brukt MYE penger på klær siste årene. Jobber på mellomavdeling, mye snørr og skitt, så må så klart bytte klær og vaske hver dag. I tillegg mye slitasje på uteklær, ullklær og skotøy. 

Anonymkode: 172f7...77a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei tror ikke det. 

Anonymkode: ec863...5dc

Skrevet

Haha, nei det har jeg aldri fått! Tror du kan se langt etter det dessverre. Nå er det forresten 5 år siden jeg jobbet i bhg, både privat og kommunal. 

Anonymkode: 8f4bf...bf6

Skrevet

Har hatt barn i to private og en kommunal barnehage. I de to private har de ansatte fått omtrent alt av klær: kjeledress, sko, genser og t-skjorte. I den kommunale- ingenting. (Har snakket med de ansatte om det)

På siden: men det er merkelig hvordan de to privatbarnehagene har klart dette i tillegg til å tilby mye bedre mat til barna, mange flere morsomme turer, inne- og uteområde med masse bra utstyr, og nok personale (Har aldri opplevd at det virker som de er for få på jobb ved levering og henting ihvertfall). I den kommunale barnehagen var det trangt, nedslitt og lite tilbud på alle måter. Stadig var det slik at det bare var en ansatt på jobb ved levering og henting og dermed hadde de ikke tid til å ta imot på en ordentlig måte. Jeg betalte jo det samme, men har forstått at de private får litt mindre statsstøtte. 

Var forsåvidt fornøyd der også, men det var bare fordi jeg ikke visste at det kunne vært 100 ganger bedre. 

Anonymkode: 99aa8...2b8

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som jobber i kommunal barnehage får dere klesgodtgjørelse, eventuellt hvor mye?

Jeg er bare vikar, men jobber ca.70%, og har brukt MYE penger på klær siste årene. Jobber på mellomavdeling, mye snørr og skitt, så må så klart bytte klær og vaske hver dag. I tillegg mye slitasje på uteklær, ullklær og skotøy. 

Anonymkode: 172f7...77a

for at arbeidsgiver skal dekke arbeidsklær så skal det være klær som er nødvendige for arbeidet og de skal heller ikke kunne brukes på fritida

Anonymkode: cc0bc...868

Skrevet

Jeg jobber på barneskole (kommunalt) og får 120 kr i mnd som klesgodtgjørelse, i tillegg til at vi får en del klær på jobb, dress og regntøy... men 120 kr er jo ikke allverdens hvis noen plagg blir ødelagt eller slites unormalt fort. Tar en del mnd å «erstatte» plagget hvis man ser sånn på det😜

Anonymkode: 4da09...7ca

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber i kommunal barnehage, vi får ca 126,- i klesgodtgjørelse i måneden. Ikke akkurat mye å rope hurra for, men bedre enn ingen ting. Tror jeg fikk det da jeg var tilkallingsvikar og da jeg hadde vikariater også, om jeg ikke husker helt feil.

Anonymkode: dfda4...236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...