Gå til innhold

Kan jeg bruke otrivin nesespray ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange tror at man har influensa bare man blir forkjølet. Av influensa blir man DRITSYK. I flere uker gjerne 

Anonymkode: 5c093...481

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange tror at man har influensa bare man blir forkjølet. Av influensa blir man DRITSYK. I flere uker gjerne 

Enig. Men kan bli skikkelig dårlig av forkjølelse også med feber og full pakke. Men influensa er mye verre. 

Anonymkode: fd9db...419

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For ikke å snakke om alle som tror en helt vanlig forkjølelse er Bihulebetennelse 🙄

Skrevet

Uansett hvor tett jeg var gjennom hele svangerskapet så brukte jeg ikke annet enn saltvann. Skjønner ikke at så mange her kan anbefale noe som står at man ikke skal bruke. Ordnet meg store puter i sengen og satt å sov i perioder. 

Anonymkode: 3f54c...a59

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hvor tett jeg var gjennom hele svangerskapet så brukte jeg ikke annet enn saltvann. Skjønner ikke at så mange her kan anbefale noe som står at man ikke skal bruke. Ordnet meg store puter i sengen og satt å sov i perioder. 

Anonymkode: 3f54c...a59

Tror du at alle er lik deg? At alle har lik standard som deg og har lik oppfatning av tett nese som deg? Bra for deg at du klarte deg med bare saltvann da? Applaus! 

Nesespray er ikke farlig å bruke,så du kunne nok garantert hatt god nytte av en spray eller to så du slapp å sitte å sove. Men om det hjalp for deg å sitte så. Hjelper ikke for meg å sitte,eller bruke store puter i sengen! Ingenting som hjelper utenom nesespray og jammen skal jeg bruke det når jeg har fått lov av jordmor og lege! 

• Liker 3
Skrevet

Sover med vindu åpent og store hotellputer. Eneste som funker er nesespray. Saltvann har ingen effekt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...