Anonym53 Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Heia, jeg er ei jente på 18. Nå i begynnelsen av desember har jeg bursdag og blir da 19 år. Jeg har vell egentlig det meste, så jeg sliter litt med å finne gave ønsker til både jul og bursdag Jeg lurte på om noen hadde noen tips om hva jeg kan ønske meg av familie?? Ikke på mer enn 3000kr Jeg er ei jente som går en god del med venner, og jobber innenfor helse. Jeg prøver å trene når det lar seg gjøre, ellers så er jeg veldig familiekjær hadde blitt veldig glad for tips og hjelp😵
Millimani Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Gavekort Bor du hjemme hos foreldrene dine, eller har du flytta ut? Ønsk deg ting du trenger når du flytter ut (hvis du ikke allerede har flytta ut)
Anonym53 Skrevet 19. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2018 1 time siden, Millimani skrev: Gavekort Bor du hjemme hos foreldrene dine, eller har du flytta ut? Ønsk deg ting du trenger når du flytter ut (hvis du ikke allerede har flytta ut) Bor fortsatt hjemme!! Var en god ide, tusen takk🙏🏻🙏🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå