Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt om jeg legger dette innlegget rett..

men hos meg går dette forumet utrolig sakte... noen ganger så sakte at jeg får feilmeldinger... er det bare hos meg? Jeg har adls og en rask pc... er ikke slik på dem andre forumene jeg er på... :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet
vet ikke helt om jeg legger dette innlegget rett..

men hos meg går dette forumet utrolig sakte... noen ganger så sakte at jeg får feilmeldinger... er det bare hos meg? Jeg har adls og en rask pc... er ikke slik på dem andre forumene jeg er på...   :-(

Jeg har også ADSL og har irritert meg noen ganger over at forumet går sakte.

Skrevet

Alt for sakte her også. :evil:

Skrevet

Hva mener dere med tregt da? Hvor mange sekunder går det før dere får opp en ny side? Får dere timeout-feilmeldinger?

Kan jo ha noe med kapasisteten til maskina deres å gjøre feks?

- viXen -

Gjest Madeline
Skrevet
Hva mener dere med tregt da? Hvor mange sekunder går det før dere får opp en ny side? Får dere timeout-feilmeldinger?

- viXen -

Det skal ikke ha noe med kapasiteten på min maskin ihvertfall. Er faktisk bare på dette forumet at jeg har opplevd at det går treigt. Jeg har ikke fått noen feilmeldinger. Nå får jeg si at for min del går det ikke like treigt hele tiden. Har lurt på om det kommer av at det er veldig mange inne på forumet til enkelte tider. Merker spesielt at hvis jeg skal poste et innlegg som det er stor interesse for så hender det at det tar flere minutter.

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg har merket noe til tregheter i forumet i det siste, og jeg er jo her ganske mye... Men jeg melder i fra til "ledelsen" så skal vi se om det er noe som kan gjøres...

Grooo, moderator

Skrevet

- viXen -

Det kan ta fra 5-120 sekunder til jeg får opp ny side. Dette varierer veldig. Akkurat nå tar det ca 20 sek. KG er det eneste stedet jeg har slike problemer, har helt sikkert ingenting med kapasiteten på maskina mi.

Får timeout-meldinger ofte. Bruker Firefox.

Skrevet

tror neppe det er pga kapasiteten til min maskin for da ville det vel vært slik på alle forumene jeg er på.

Det tar noen ganger opp til 2-3min før jeg får åpnet innlegg/svart. Det er bare dette forumet det har vært slik på som jeg er medlem i.

I dag er det bra da. :)

Men i går fikk jeg mange feil meldinger.. :(

Gjest celine
Skrevet

:o Her tar det ca 2 sekunder å skifte side inne på forumet :o (og det har aldri vært tregere enn det..)

Det er ikke noen i nabolaget deres som laster ned store filer samtidig, da...?

Gjest Madeline
Skrevet
Det er ikke noen i nabolaget deres som laster ned store filer samtidig' date=' da...?[/quote']

Da burde det gått treigt når jeg surfet andre steder enn KG også, men det har det ikke gjort. I dag har det gått raskt. Det var stort sett i påsken det var problemer for min del. Varierte når på dagen jeg var inne. Det var derfor jeg lurte på om det hadde noe med at det var litt for mange på forumet samtidig. Er egentlig ikke noe stort problem for meg.

Skrevet

Jeg har ADSL og synes at forumet går raskt.

Ny side på 2-3 sekunder.

Skrevet

Jeg må nok også si meg enig med de som synes det går treigt. Har til gode å få timeout her på KG, men det tar ufattelig lang tid å laste sidene (og noen ganger bare knapper/bilder).

Jeg bruker NetCaptor (Opera-lignende nettleser med arkfaner hvor jeg kan åpne mange sider samtidig), og mens VG, Dagbladet og et par-tre fora jeg er medlem av spretter opp i løpet av sekunder, kan det ta et halvt minutt eller mer før KG-sidene lastes.

Jeg har 2Mb ADSL, og kjører nedlastingsprogram i tillegg til nettleseren, men dersom den generelle hastigheten skulle være nedsatt, ville jo dette også vise seg å være tilfelle på de andre stedene jeg er inne.

Men men - jeg skal ikke klage. Når jeg sitter her på KG er det som regel fordi jeg har tid å slå i hjel, og jeg stresser ikke :-)

mvh

Gjest celine
Skrevet

Ok, sånn og forstå...

Da har jeg ingen fler "gode" ideer :P

Gjest Spacegirl
Skrevet

Det kan være så mye rart. men det er ingeting som ikke kan fikses ? :danse: Her har jeg ingen problemer med PC. Jeg har ADSL 2048/258

Skrevet

Rare greier... Har ingen problemer på de tre pcene her hjemme eller den jeg bruker på jobben, forumet og alt gå raskt og greit hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...