AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Søkte tidlig i vår på en veldig spennende stilling. Kom videre til 2. og siste intervju, men fikk dessverre ikke jobb. I følge HR var det ingenting i veien med kjemien mellom meg og arbeidsgiver, men jeg kom litt til kort i den faglige delen. Stillingen lyses ut en gang i året, og på nyåret er det en ny frist (det er allerede åpnet for søknader). Jeg vurderer å søke en gang til, men er litt usikker på om det er noe poeng i og med at jeg fikk avslag sist. Vurderte derfor å kontakte HR-avdelingen for å høre litt hva de tenker. Men jeg ble litt usikker på om jeg burde ringe eller sende mail? Tenker på en måte at det gir best inntrykk å ringe, men jeg antar at de ikke husker navnet eller meg som person, sånn på pletten. Burde jeg sende mail heller? Anonymkode: 6b6f1...034
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Jeg ville bare søkt og takket for sist i søknaden. Få fram evt. ny kompetanse du har om det faglige. Anonymkode: f2d9f...e55 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Søk, du veit aldri nivået på årets søkere 😊 og kanskje i år er året dei vil prøve noe annet, eller har enn annen vinkling på kreterien Anonymkode: a1ece...62a 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Hadde søkt, du har jo ikke noe å tape på det:-) Anonymkode: ff7ec...2db
Eneri Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 Søk!! At du kom så langt sist tyder jo på at de er intr i deg. Nå har du jo mer erfaring enn sist du søkte. Du viser interesse og motivasjon for den stillingen, bare kjør på med ny søknad!! 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #6 Skrevet 20. november 2018 Bare søk, ikke ring. Hvis du hadde kommet for kort generelt i det faglige, ville du ikke nådd opp helt til andreplassen. Det er ikke sikkert at det er noen bedre kvalifiserte enn deg som søker denne gangen. Anonymkode: 43af4...f47 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #7 Skrevet 20. november 2018 Registrerer du din interesse så kan egentlig alt skje. Selv har jeg opplevd å tape konkurransen på en stilling i første omgang og deretter få tilbud på en annen stilling hos samme arbeidsgiver kort tid senere fordi de viste jeg var interessert i nye oppgaver. Anonymkode: 1a737...ee3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå