Gjest Annbjørg Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Jeg har en datter som blir 3 år denne uken, og da skal vi ha barneselskap. Men jeg har aldri stelt istand til det før... :-) Har dere noen tips til hvordan jeg kan gjøre dagen litt "annerledes"? Tenkte å fikse noe LITT annerledes enn den vanlige tørre sjokoladekaka, en godtepose til hvert av barna.... Det er barn fra 2-4 år som kommer.
Thomasine Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 Ta en titt her: http://www.bursdagshuset.no/ Ellers tror jeg at det kan bli vanskelig å få så små barn som 2-åringer til å " følge regler" på et spill eller en lek... :-) Å få være sammen, spise kaker og løpe rundt er morsomt nok i den alderen!!!
Catlin Skrevet 30. mars 2005 #3 Skrevet 30. mars 2005 Vi har pleid å starte med pølse og lompe. Etterpå har vi hatt kaker + evnt. gele i posjonsglass. Posen med godteri har vi ikke pleid å ha. Til brusen har vi pleid å kjøpe engangskopper med lokk og sugerør. Så skriver vi navn på glassene med tusj. Vi har også pleid å bruke papptallerkener. Veldig enkelt å rydde opp etterpå. Ungene elsker å få løpe rundt med hverandre. Vi har ikke pleid å ha noen form for organisert lek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå