Gjest Kath Skrevet 31. mars 2005 #21 Skrevet 31. mars 2005 I do! Men det er bare sånn fra badet og til soverommet, eller omvendt.. Det gjør han også.. Vi går ikke rundt nakne i hytt og gevær, men er såpass trygge på oss selv og hverandre at det bare er deilig å kunne gå litt naken rundt i leiligheten mens man leter etter noe undertøy, henter seg juice på morgenen etc.. Alle burde gjøre dette litt! Det er så deilig å nyte synet av den deilige mannekroppen, mens han konsentrerer seg om noe, og tror jeg ikke ser... Mmmm... Må gjøres mer. Mye mer. Nå har det seg sånn at terassen til alle de andre i blokken her ligger utenfor stue og kjøkkenvinduet, gaaaanske store vinduer, men det er nå helt ok det óg.. Vanskelig for folk å se inn pga gjenskinn i vinduene.. Det er dessuten quite exiting til tider, å kose seg litt, med "fare" for å bli sett........ -Me like!
Gjest lurven Skrevet 31. mars 2005 #22 Skrevet 31. mars 2005 jeg går ofte naken. er ikke spesielt sjenert for kroppen min
-Fisken- Skrevet 31. mars 2005 #23 Skrevet 31. mars 2005 har ikke eget hus nå da' date=' men blir ikke mer nakenhet enn akkurat etter sexen, på turen bort til doen og slikt. Er ikke trygg nok på kroppen min tror jeg, at jeg tør det her :oops:[/quote'] Samme her.
Lestat Skrevet 31. mars 2005 #24 Skrevet 31. mars 2005 Ser mange her snakker om barn' date=' skulle kansje presisert det litt mer, går derer som ikke har barn nakne rundt inne av og til?[/quote'] Ja
Gjest Chrizzy Skrevet 31. mars 2005 #25 Skrevet 31. mars 2005 Ja, på en helt normal måte, noen ganger blir det bare sånn. Å det er fint at man kan det
Gjest Anki Skrevet 1. april 2005 #26 Skrevet 1. april 2005 Naken - nei, mest av hygieniske årsaker. Men hadde ikke følt meg komfortabel med å gå naken rundt i huset, vi er nok ikke naturister nei.
Gjest Kath Skrevet 1. april 2005 #27 Skrevet 1. april 2005 Av hygieniske årsaker? Driver du å smører tissen din overalt du da? :o
Gjest Membran Skrevet 1. april 2005 #28 Skrevet 1. april 2005 Av hygieniske årsaker? Driver du å smører tissen din overalt du da? :o Haha, bilder i huet!
Gjest Anki Skrevet 2. april 2005 #29 Skrevet 2. april 2005 Av hygieniske årsaker? Driver du å smører tissen din overalt du da? :o Nei, jeg går som sagt ikke rundt naken hjemme. Men går man naken rundt og sitter naken i møblene sine så ser jeg på det som nokså uhygienisk... Ser for meg kjønnshår og safter som havner steder det ikke burde osv. Men meg om det tydeligvis...
Gjest Kath Skrevet 3. april 2005 #30 Skrevet 3. april 2005 Ja, jeg forsto det Anki, men du må innrømme det hørtes noe snodig ut.... Det er noen som "lever nakne" hjemme, og det innebærer jo bl.a sofasitting. (Naturlig nok) Og det synes jeg er litt på kanten. Men å rusle litt nakne på morgenen og når det ellers måtte passe seg gjør vi mye. Men jeg står ikke og støvsuger naken, og han lager ikke middag naken. That just ain't happenin'! Venner, Anki?
Ronja Skrevet 7. april 2005 #31 Skrevet 7. april 2005 Ja, at vi tusler rundt nakne kan skje. Men da når det "blir sånn" - om morgen/før og etter dusj/når vi skal skifte klær/om kvelden...
Ernie Skrevet 9. april 2005 #32 Skrevet 9. april 2005 Vi er naturister, men utendørs begrenser det seg til naturiststrender eller en stille plass uten folk. Naturiststrender er det beste, for da slipper man å bli overrasket av noen som kunne føle seg støtt. Dessverre har vi ingen naturiststrender i nærheten, men det hender vi reiser inn til Huk. Vi er ofte nakne hjemme. Vi har forøvrig ingen barn, og jeg ser at det ville kunne bli et problem å tusle naken til stadighet med oppvoskende barn. Dog føler vi det begge viktig at om vi skulle få barn, så må de læres opp til at nakenhet er både naturlig og flott. Menneskekroppen er flott uten klær. Det må være mulig å gå på badet om morgenen uten klær. Det må også kunne gå an at barna lærer at mor og far sover nakne. De må også kunne tas med på naturiststrand. Så lenge vi er alene fortsetter vi nok med å tusle rundt uten klær så ofte vi kan når vi er hjemme. Jeg legger il at huset vårt ligger slik til at det omtrent ikke er innsyn. Selvfølgelig er vi forsiktige om kvelden med masse lys på. Imidlertid går det an å ha litt klær på. F.eks. en badekåpe eller en lett og litt si skjorte.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #33 Skrevet 10. april 2005 jeg liker det godt, men jeg blir så fort kald. Enten må jeg fyre voldsomt i peisen, eller så må jeg bare kle på meg litt
Gjest *kristine* Skrevet 10. april 2005 #34 Skrevet 10. april 2005 Jeg og sambo kan godt gå nakne til og fra badet, kjøkkenet osv, men siden vi bor i gammelt, litt trekkfritt hus så har vi klær på oss inne. Om sommeren litt mer nakenhet, fordi vi ikke har innsyn.
krize Skrevet 11. april 2005 #35 Skrevet 11. april 2005 Går sjelden naken rundt i leiligheta. Kanskje mest fordi eg ville frose i hel, er typen til å gå med ulltøflar inne heile året. Ikkje så sexy, men tar det igjen på andre område På syden-feriar, derimot, går eg gjerne naken på hotellrommet/i leiligheta uten bekymring. Til fornøyelse for min kjære. Føler meg dessuten mykje flottare med litt solbrun hud, og det er lettare å kle av seg når ein føler seg vel! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå