mrs williams Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 Jeg lurer på en ting! Jeg og gubben går ofte nakene rundt omkring her hjemme i vårt eget hus... Er det lre som gjør det? Eller eventuelt hvorfor gjør dere det ikke :-)
Gjest gjest1 Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 har ikke eget hus nå da, men blir ikke mer nakenhet enn akkurat etter sexen, på turen bort til doen og slikt. Er ikke trygg nok på kroppen min tror jeg, at jeg tør det her :oops:
aline Skrevet 28. mars 2005 #3 Skrevet 28. mars 2005 jeg er veldig glad i å tusle rundt naken, men bor i blokk, så det gjøres stort sett bare når alle gardiner er trukket for, har ikke behov for at alle naboene mine skal se meg naken til enhver tid. (selv om det vel hender jeg tusler rundt naken uten å tenke meg om også med gardiner opptrukket.... men pytt bor alene jeg da, men har ikke latt meg hemme av kjærester nei, liker nakenhet.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #4 Skrevet 28. mars 2005 Skjelden helt naken, men ofte i undertøy. Så jeg tror de fleste naboene har sett mer av meg en de egentlig ønsker.
Gjest Ravn Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 Jeg har svært lite tilovers for folk som går rundt nakne, har hørt om foreldre som går rundt nakne og lar sine barn i alle aldre se alt på dem. Dette syns jeg er fysisk støtende. (dere vet hvem dere er dere på barn og familieforumet som sier dere gjør slikt! skamme dere!) Men å gå rundt sexy kledt gjør jeg hele tiden. Da jeg er goth bruker jeg korsett og høye hæler daglig
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #6 Skrevet 28. mars 2005 Når det er sommer og varmt så går vi nakne rundt i huset vårt til langt på dag i helgene. Når det er vinter så kler vi forholdsvis fort på oss. Det samme gjør barna.
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #7 Skrevet 28. mars 2005 Jeg bor høgt oppe i ei blokk og har null innsyn. Ofte kler jeg ikke på meg før jeg må gå ut.
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2005 #8 Skrevet 28. mars 2005 Nei , jeg går aldri rundt helt naken..hverkan når jeg er alene eller når jeg var sammen med exen..jeg føler meg ikke komfortabel i å gå rundt splitter naken
Gjest Madam Felle Skrevet 28. mars 2005 #9 Skrevet 28. mars 2005 Jeg har svært lite tilovers for folk som går rundt nakne, har hørt om foreldre som går rundt nakne og lar sine barn i alle aldre se alt på dem. Dette syns jeg er fysisk støtende. (dere vet hvem dere er dere på barn og familieforumet som sier dere gjør slikt! skamme dere!) Men å gå rundt sexy kledt gjør jeg hele tiden. Da jeg er goth bruker jeg korsett og høye hæler daglig Du skal gjøre som du vil, men ingen andre skal få gjøre som de vil? Å gå rundt i sexy korsett med høye hæler er sikkert mye bedre for barna Og nei, jeg sprader ikke naken rundt overalt, men har ingen problemer med å vise meg for min kjære. Heller ikke for mine barn, men liker ikke gå naken rundt i huset, foruten når jeg skal i dusjen, på toalettet på natten ol.
Hedda-78 Skrevet 28. mars 2005 #10 Skrevet 28. mars 2005 Nei, sjelden jeg går rundt naken, ja. Bare sånn til og fra dusjen og sånt. Har ingen komplekser for kroppen min, har lite innsyn også. Jeg bare trives best med klær på. Synes det blir klamt å sitte i sofaen uten klær, liker ikke å gå barbeint på gulvet, og så liker jeg jo å beholde spenningen litt for gubben, det er jo spennende å "pakke opp"!!! :-)
Gjest nudist32 Skrevet 29. mars 2005 #11 Skrevet 29. mars 2005 Det hender rettt som det er at vi går nakne rundt i huset både jeg og samboern, passer stort sett på at gardinene er trukket for da vi har naboer tett innpå. Synes det er deilig å gå mest mulig uten klær
Gjest gjesta Skrevet 29. mars 2005 #12 Skrevet 29. mars 2005 Sjelden jeg går naken rundt i huset. Rett og slett fordi vi ofte har mange tenåringer her. Om mine barn skulle se meg naken så er det ikke det noen krise. Synes det er verre med samboers barn :-? Vi går nakne til og fra badet som ligger vegg i vegg med soverommet og i en helt annen etasje enn ungenes.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #13 Skrevet 29. mars 2005 Dagen er ikke begynt før jeg har fått klærne på. Føler meg helt råtten om jeg går naken rundt til langt på dag. Blir direkte forbanna på min mann om han ligger å drar seg på sofaen i bare boxer. På med klær og GJØR noe! Har et helt greit forhold til nakenhet. Min datter ser både meg og min mann naken uten å reagere, men det er i den rette settingen. Til å fra dusj, når vi legger oss,står opp, skifter etc. Skal man sprade rundt naken så håper jeg man tar hensyn til ungene. Tror ikke så mange synes det er kjekt å se sin far naken når du begynner å få et tosifret anntall år..... Jeg hadde gremmet meg, er glad for at jeg slapp det.
Annie Skrevet 29. mars 2005 #14 Skrevet 29. mars 2005 Jeg går aldri naken rundt i huset. Både fordi jeg føler det er ukomfortabelt og fordi jeg har en stesønn som jeg ikke føler for å vise meg naken til. I tillegg er det ganske fritt innsyn fra stuevinduet her og mange som går tur utenfor.
mrs williams Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #17 Skrevet 29. mars 2005 Ser mange her snakker om barn, skulle kansje presisert det litt mer, går derer som ikke har barn nakne rundt inne av og til?
Rannva Skrevet 30. mars 2005 #18 Skrevet 30. mars 2005 Jeg kan gå naken om det er varmt og sommer. Ellers fryser jeg, så det er ikke aktuellt av den grunn. Vil ikke skru opp tempraturen så høyt at nakenhet blir behagelig, da smelter sambo bort. Har ingen som kan se inn til oss, så sommerstid er det ok. Nå er datteren min bare 7,5 mnd, men når hun blir eldre blir nok nakenheten begrenset til soverom og bad. Jeg håper hun får et avslappet forhold til kropper, men vil ikke "påtvinge" henne nakenhet.
Mimosa Skrevet 30. mars 2005 #19 Skrevet 30. mars 2005 Nei jeg rusler ikke rundt naken hjemme, har overhodet ingen problemer med nakenhet, men naturiststilen, inne eller ute er ikke helt meg.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #20 Skrevet 30. mars 2005 Nei, ingen av oss går nakne hjemme. Det er for oss like unaturlig som det tydeligvis er for mange andre å gå påkledt... Apropos barn, min mann har én bror og begge guttene gremmet seg i alle år over at faren spradet naken rundt i huset og på hytta. Moren gjorde det ikke...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå