Gå til innhold

Kombiskap med eller uten håndtak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett et par greie kombiskap på tilbud. Pga utformingen av kjøkkenet jeg skal "flytte inn i" om et par uker, må døren omhengsles. Så nå lurer jeg på hva jeg skal velge, kombiskap med eller uten hånd, når skapet skal åpnes omvendt.Lurer rett og slett på om det vil være mer behagelig/enklere/mer praktisk med håndtak, når skapet skal åpnes med venstre arm istedenfor høyre. Det er jo i utgangspunktet uvandt å bruke venstre arm til å åpne skapet, og det blir kanskje mer naturlig når det er et håndtak å gripe tak i, enn bare et spor nederst på døren. Noen med erfaring ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte hengsle om mitt, hengslene er nå på venstre side. Er ikke noe problem å åpne med venstre hånden. Jeg har ikke noe håndtak, bare en list man kan stikke fingrene inn i. 

Anonymkode: a2c1a...9b2

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte hengsle om mitt, hengslene er nå på venstre side. Er ikke noe problem å åpne med venstre hånden. Jeg har ikke noe håndtak, bare en list man kan stikke fingrene inn i. 

Anonymkode: a2c1a...9b2

Ja, det er sikkert bare en vanesak. Håndtaket gjør jo også sitt til at skapet bygger mer ut i rommet. Og med et smalt kjøkken, er det også et hensyn å ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...