AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Et wasa knekkebrød med et kokt egg. 4 skiver agurk og 2 ts majones. Anonymkode: 08c92...da6
Ullvott Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 1 skive Wasa Husman = 45 kcal 1 kokt egg = 85 kcal 4 skiver agurk = «ingenting». La oss si 2 kcal bare for å ha gitt bittelitt 2 ts majones = 87 kcal Totalt: 219 kcal Wasa knekkebrød finnes jo i flere utgaver. Derfor gjetter jeg bare på en skive Wasa Husman. Majones finnes også i ulike varianter. Jeg antar at en teskje majones veier 6 gram, og at du bruker ekte majones.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 31 minutter siden, Ullvott skrev: 1 skive Wasa Husman = 45 kcal 1 kokt egg = 85 kcal 4 skiver agurk = «ingenting». La oss si 2 kcal bare for å ha gitt bittelitt 2 ts majones = 87 kcal Totalt: 219 kcal Wasa knekkebrød finnes jo i flere utgaver. Derfor gjetter jeg bare på en skive Wasa Husman. Majones finnes også i ulike varianter. Jeg antar at en teskje majones veier 6 gram, og at du bruker ekte majones. Tusen takk for svar:) Ps var ekte majones ja. Anonymkode: 08c92...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå