AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Å la andre lufte hunden når jeg er på jobb 1-2 ganger i uka? Kommer til å være samme person som alltid lufter hunden. (familiemedlem som ikke bor hos meg). Jeg synes det kan være bra for hunden, men personen som vurderer å takke ja til å gå ut med hunden lurer på om det ikke er så lurt med tanke på at dette ikke er en rutine som kommer til å skje hver dag. Hva tenker du? Anonymkode: cbc2c...593
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Kjør på! Så deilig for hunden at du har den muligheten. Jeg hadde hoppet over den umiddelbart, ikke vurdert det en gang. Anonymkode: d30fe...1a8 2
Ullvott Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Jeg har en hund som er veldig fleksibel når det kommer til rutiner/ikke rutiner, i alle fall. Vi går til forskjellige tider, hunden får ulikt antall turer, lengden kan variere, og noen ganger kommer en slektning innom og tar med hunden på tur. De fleste hunder klarer dette. 2
Wilmus Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Åh, det hørtes fint ut, hunden tar nok neppe skade av en tur ekstra i ny og ne:) 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 Jeg kan dele vår erfaring, så får du se om det hjelper deg/dere. Jeg går tur med naboens hund alt i fra 3 til 7 dager i uken. (Det varierer ut i fra om jeg har mulighet) Hunden er veldig glad når jeg kommer, men klarer seg veldig bra de dagene jeg ikke er der også. Hunden må ikke ut kl 14, som er det tidspunktet jeg vanligvis henter ham. Anonymkode: 58b53...e1a 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #6 Skrevet 19. november 2018 Kan ikke se at det skal være noe problem med mindre hunden din er veldig avhengig av helt strikse rutiner Anonymkode: 6b2dc...9d5 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #7 Skrevet 19. november 2018 Det høres helt fint ut! Min hadde bare blitt glad....men han kan ikke passere andre hunder så ingen andre enn meg kan lufte han. Anonymkode: 1c759...00c
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #8 Skrevet 19. november 2018 Det er jo supert det! Anonymkode: cf62d...4bd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2018 #9 Skrevet 20. november 2018 Høres ypperlig ut! Har bevisst unngått faste rutiner til min hund, kan ikke tenke meg noe verre enn en stressa, forventingsfull hund, som ligger på ''vent''. ( Noen blir sikkert stressa uten rutiner også, må se ann sin egen hund. ) Anonymkode: a4bd5...844 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #10 Skrevet 21. november 2018 Vi hadde en jente i nabolaget som ville gå tur med våres hund. Hun kom innimellom når hun følte for det, bikkja var overlykkelig for å se henne. Måten hun banket på døra gjorde at hunden visste hvem som var kommet😂 og skreik av glede! Jenta hadde utviklingshemning og var veldig spesiel❤️ Vi fikk tilbake en fornøyd og støl bikkje😂 Anonymkode: 81718...5eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå