Gå til innhold

Vondt å ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slitt med dette i rundt ett halvt år nå, det gjør ofte vondt å ha samleie. Det er kun penetrering som gjør vondt, og det hjelper ikke uansett hvor mye forspill eller glidemiddel som blir brukt. Var hos legen med dette problemet for noen måneder siden, men fikk da bare medisiner mot sopp, noe jeg ikke tror dette er. Har prøvd å lese om vestibulitt og vaginisme men skjønner ikke helt hvordan man får denne diagnosen eller hvordan man fikser dette. Har samboer jeg har vært sammen med i 6 år så det er merkelig dette kommer etter så lang tid. Er ofte sår og øm etter sex også, og det har kommet blod også. Noen som har råd eller har lignende problem?

Anonymkode: b0e64...19b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex SKAL være vondt. Du kan ikke stappe en diger pølse opp i høna og forvente at det skal være noe annet enn vondt!

Anonymkode: fcfe3...a12

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex SKAL være vondt. Du kan ikke stappe en diger pølse opp i høna og forvente at det skal være noe annet enn vondt!

Hææææ? 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer, du er dagens troll! Det er dette du har jobbet for hele livet, gratulerer 🙃

Og Ts. Nei, sex skal ikke gjøre vondt. Be om henvisning til gynekolog, og eventuelt en sexolog om GU ikke funker. Lykke til 😊

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har slitt med dette i rundt ett halvt år nå, det gjør ofte vondt å ha samleie. Det er kun penetrering som gjør vondt, og det hjelper ikke uansett hvor mye forspill eller glidemiddel som blir brukt. Var hos legen med dette problemet for noen måneder siden, men fikk da bare medisiner mot sopp, noe jeg ikke tror dette er. Har prøvd å lese om vestibulitt og vaginisme men skjønner ikke helt hvordan man får denne diagnosen eller hvordan man fikser dette. Har samboer jeg har vært sammen med i 6 år så det er merkelig dette kommer etter så lang tid. Er ofte sår og øm etter sex også, og det har kommet blod også. Noen som har råd eller har lignende problem?

Anonymkode: b0e64...19b

Har dere testet med bare fingre, utforska hva som gjør vondt, hvor mange fingre osv. Eller brukt leketøy for å se om det har samme effekt?

Hvis dere har testa det og ikke funnet ut noe, så bli henvist til en gynekolog.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...