Hoppetaujenta Skrevet 17. januar #1421 Skrevet 17. januar Det der har jeg opplevd og det kom plutselig og var ikke morsomt!
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar #1428 Skrevet 14. februar Her ramler det ut sannhet etter sannhet og jeg applauderer hjertelig i full stillhet.
Uanonym bruker Skrevet 22. februar #1431 Skrevet 22. februar Jeg bare så denne tråden i feeden. Min umiddelbare tanke var at introverte vel ikke er interesserte i en skravletråd? Jeg ser på meg selv som forholdsvis innadvendt, uten å være ekstrem. Synes slike sosiale tråder er slitsomme. Jada, jeg trenger ikke være her. Bare kom med et perspektiv. Overrasket over hvor sosiale og skravlete de påstått introverte folka her er...
sofie777 Skrevet 22. februar #1432 Skrevet 22. februar Uanonym bruker skrev (1 time siden): Jeg bare så denne tråden i feeden. Min umiddelbare tanke var at introverte vel ikke er interesserte i en skravletråd? Jeg ser på meg selv som forholdsvis innadvendt, uten å være ekstrem. Synes slike sosiale tråder er slitsomme. Jada, jeg trenger ikke være her. Bare kom med et perspektiv. Overrasket over hvor sosiale og skravlete de påstått introverte folka her er... Det er forskjell på å snakke med munnen og med folk som forventer svar innen 3 sekunder enn med tastaturet, og man kan tenke seg om 4 ganger før man trykker SEND. 2
Stacy__ Skrevet 22. februar #1433 Skrevet 22. februar Uanonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg bare så denne tråden i feeden. Min umiddelbare tanke var at introverte vel ikke er interesserte i en skravletråd? Jeg ser på meg selv som forholdsvis innadvendt, uten å være ekstrem. Synes slike sosiale tråder er slitsomme. Jada, jeg trenger ikke være her. Bare kom med et perspektiv. Overrasket over hvor sosiale og skravlete de påstått introverte folka her er... Trur det er litt forskjell på å snakke med noen og være sosial med mennesker ute i den «virkelige verden». Og være sosial digitalt. Det fine med snakke tråder og sosiale tråder her er at man blant annet kan tenke seg om, være anonym og i sin trygge sfære når man er sosial. Tror det blir litt annerledes på en måte.. 1
Cid Skrevet 22. februar #1434 Skrevet 22. februar Stacy__ skrev (2 minutter siden): Trur det er litt forskjell på å snakke med noen og være sosial med mennesker ute i den «virkelige verden». Og være sosial digitalt. Det fine med snakke tråder og sosiale tråder her er at man blant annet kan tenke seg om, være anonym og i sin trygge sfære når man er sosial. Tror det blir litt annerledes på en måte.. Jeg er det motsatte av meg selv her i RL
Beneath the Moon Skrevet 23. februar #1435 Skrevet 23. februar (endret) Uanonym bruker skrev (På 22.2.2026 den 16.05): Jeg bare så denne tråden i feeden. Min umiddelbare tanke var at introverte vel ikke er interesserte i en skravletråd? Jeg ser på meg selv som forholdsvis innadvendt, uten å være ekstrem. Synes slike sosiale tråder er slitsomme. Jada, jeg trenger ikke være her. Bare kom med et perspektiv. Overrasket over hvor sosiale og skravlete de påstått introverte folka her er... Det er noe helt annet å sitte bak en skjem og skrive, enn å prate fjes til fjes med noen. Og introvert og innadvent er ikke det samme, Endret 23. februar av Beneath the Moon 1
Uanonym bruker Skrevet 23. februar #1436 Skrevet 23. februar Beneath the Moon skrev (1 minutt siden): Det er noe helt annet å sitte bak en skjem og skrive, enn å prate fjes til fjes med noen. Og introvert og innadvent er ikke det samme, Introvert og innadvendt betyr akkurat det samme, sjekk ordbok eller leksikon. Introvert er latin (intro=inn, vert=snu/vende), innadvendt er det norske ordet for nøyaktig det samme. Det er vel bare sånn at begrepet introvert har blitt mer vanlig de siste åra fordi det brukes på engelsk. https://snl.no/introvert
Beneath the Moon Skrevet 23. februar #1437 Skrevet 23. februar Uanonym bruker skrev (1 minutt siden): Introvert og innadvendt betyr akkurat det samme, sjekk ordbok eller leksikon. Introvert er latin (intro=inn, vert=snu/vende), innadvendt er det norske ordet for nøyaktig det samme. Det er vel bare sånn at begrepet introvert har blitt mer vanlig de siste åra fordi det brukes på engelsk. https://snl.no/introvert jeg er verken sjenert eller sosial engstelig, jeg har ingen problemer med det sosiale, og jeg foretrekker dype samtaler, fremfor smaltalk. men trenger alenetid for å lade batteriene . 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå