Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #1401 Skrevet 1. januar Cid skrev (3 timer siden): Gnå? Yupp: Godt Nytt År!
Cid Skrevet 1. januar #1402 Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Yupp: Godt Nytt År! Det Gnå betyr?
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #1403 Skrevet 1. januar Cid skrev (1 minutt siden): Det Gnå betyr? Ja. Bare fant det på. 1
Cid Skrevet 1. januar #1404 Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja. Bare fant det på. Godt nyttår til dere
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #1405 Skrevet 1. januar Jeg er ikke kongelig og du kan godt si DU til meg.
Cid Skrevet 1. januar #1406 Skrevet 1. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke kongelig og du kan godt si DU til meg. Mente deg og samboeren din Anton.
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar #1407 Skrevet 1. januar Cid skrev (17 minutter siden): Mente deg og samboeren din Anton. Jeg vet at du mente det og siden det jo ikke er riktig, så valgte jeg å svare noe annet. Blæh!
Cid Skrevet 2. januar #1409 Skrevet 2. januar Phoenix Heart skrev (1 time siden): Meg som går sakte når jeg ser folk ved inngangsdøra til blokka og venter til de har tatt heisen opp før jeg går opp, eventuelt (sjekker postkassa) 🤪 1
sofie777 Skrevet 2. januar #1410 Skrevet 2. januar Cid skrev (3 timer siden): Meg som går sakte når jeg ser folk ved inngangsdøra til blokka og venter til de har tatt heisen opp før jeg går opp, eventuelt (sjekker postkassa) 🤪 Jepp, og er det for mye bråk i gangen utenfor når jeg skal ut, så kan jeg sikkert vente. (Er dette en av de jeg sier hei til i heisen? Eller skal jeg bare mumle noe som høres sånn ut?)
Stacy__ Skrevet 2. januar #1411 Skrevet 2. januar Phoenix Heart skrev (4 timer siden): Savner tiden jeg bodde i blokk, nå har vi egne søppelkasser på privat tomt. Mannen min er også introvert, så han går ikke ut i egen hage om sommeren hvis naboen klipper hekken i sin 🙈 1
Tidsklemmen Skrevet 15. januar #1416 Skrevet 15. januar (endret) De fleste som tror de er introverte, er ambivert. Endret 15. januar av Tidsklemmen
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #1417 Skrevet 15. januar Tidsklemmen skrev (14 minutter siden): De fleste som tror de er introverte, er ambivalente. Hva mener du med det i denne sammenhengen, @Tidsklemmen ?
Tidsklemmen Skrevet 15. januar #1418 Skrevet 15. januar Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Hva mener du med det i denne sammenhengen, @Tidsklemmen ? Så i ettertid at det kun var en meme-tråd. Skreiv feil ord også 😄
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar #1419 Skrevet 15. januar Vi er alle mennesker og det er helt i orden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå