Cid Skrevet 21. april #1345 Skrevet 21. april Phoenix Heart skrev (4 minutter siden): Lurer på hvorfor hun har bandasje på 😅
Hoppetaujenta Skrevet 21. april #1346 Skrevet 21. april Det er for å holde migrenen på plass, så det kan gjennomføres forsøk på å virke normal.
Cid Skrevet 21. april #1347 Skrevet 21. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er for å holde migrenen på plass, så det kan gjennomføres forsøk på å virke normal. Hjelper det faktisk å ha på?
Hoppetaujenta Skrevet 21. april #1348 Skrevet 21. april Hvis en strammer det hardt nok kjenner en det og ikke migrenen? Neida, bare tuller. Det hjelper nok ikke så mye.
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai #1352 Skrevet 10. mai Jeg setter meg ned her og er lørdagsintrovert med hestehale og har det finfint.
sofie777 Skrevet 10. mai #1353 Skrevet 10. mai Jeg skal være introvert på byen i dag. Skal gå på byvandring med mange andre, men det blir godt å lade opp igjen til tirsdag hjemme alene etterpå. 1
Cid Skrevet 10. mai #1355 Skrevet 10. mai sofie777 skrev (14 minutter siden): 1 og 2 kjenner jeg meg godt igjen i 😬 men hater konserter, bare masse høye lyder og slikt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai #1356 Skrevet 17. mai Ha en stille og introvert søttende mai alle som kjenner seg kallet. 🌳 🌳 1 1
mimifin72 Skrevet 17. mai #1357 Skrevet 17. mai Så glad jeg fikk lov å bli hjemme i dag. 17.mai er et mareritt for meg. Nå blir deg meg og storytel hele dagen God 17.mai, folkens🇳🇴 2
sofie777 Skrevet 17. mai #1358 Skrevet 17. mai For meg blir det 17. mai på tv, så blir det grilling med venner i ettermiddag. Mye god mat og drikke og forhåpentligvis noe live korpsmusikk også på vei gjennom sentrum. Eneste minus her er at det blåser veldig! Gratulerer med dagen 1
MusikkErLivet Skrevet 4. juni #1359 Skrevet 4. juni sofie777 skrev (På 11.5.2025 den 0.16): Jeg har med årene lært meg å bli vant til det meste på den listen der, men #2 (ihvertfall uventet besøk!) tar meg hver bidige gang. Ganske merksnodig at de fem neste punktene på listen kan ha en tendens til å følge punkt nr. to også, som en slags 6-for-1-deal som i utgangspunktet - ofte - egentlig er en bra deal, men som i dette tilfellet bare blir helt håpløst. 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå