Gå til innhold

Tråden for oss introverte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke i denne tråden. :fy: 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

Ikke i denne tråden. :fy: 

Endret av Cid
Skrevet

Kan være et bilde av tekst

Skrevet

Kan være et bilde av 1 person og tekst

• Liker 1
Skrevet

Jeg sitter her og spiser litt introvert is. :ninja: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kan være et bilde av 1 person og tekst som sier 'When introverts finally learn to say "no"'

Skrevet

@Phoenix Heart Har du en litt bedre link til et mulig bilde kanskje? :ninja: 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

@Phoenix Heart Har du en litt bedre link til et mulig bilde kanskje? :ninja: 

Vet ikke hva som har skjedd :vetikke:var  bilde der da jeg postet det :klo:

Endret av Phoenix Heart
Skrevet

Kan være et bilde av 1 person og tekst som sier '" never speaking to you again. Introvert: Thankgod Thank god'

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Samme sier jeg. :fnise: 

Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier 'Introverts making sure they're sure not running into any neighbors before leaving the house AllAboutintroverts.com O Ab'

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Blantfolk skrev (11 timer siden):

Folk tror jeg er introvert, vet ikke helt selv, liker å være rundt folk da. Idag er det en plage å være rundt folk, men det spiller ingen rolle da, er jo sosial likevel. Har vært alene mesteparten av livet da, så mulig jeg er. Folk angriper voldsomt fordi de tror man er introvert har jeg merket, vil si jeg er helt vanlig, følger jo med på ting. Syns det er hærlig å være alene egentlig, det er en plage å være i et samfunn, konstant biler og folk, får aldri slappet av ordentlig. Kanskje jeg har tilpasset meg bare

Du er introvert om du foretrekker å "lade opp" alene. Det virker som du er det. Men det er jo merkelig, for andre rundt deg vet jo ikke det. De kan ha forvekslet det med å være sky, som er en annen ting. En sky person snakker ikke så mye i forsamlinger, men kan være ekstrovert likevel. De ekstroverte får mesteparten av energien ved å være med andre mennesker. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan være et bilde av tekst som sier 'Introverts have two moods: Being a silly little goofball Hitting the limit and going non verbal'

• Liker 2
Skrevet

Nettopp. :nikke: 

Skrevet

IMG_2323.jpeg

• Liker 1
Skrevet

IMG_2324.jpeg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...