Hoppetaujenta Skrevet 21. juli #1281 Del Skrevet 21. juli Jeg har et godt forhold til en kjæledyrfugl. Måker i bombarderende hyleflokk derimot, neitakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 21. juli #1282 Del Skrevet 21. juli Introvert ja. Jeg lurer på om flere har det slik som jeg. Når jeg er i en gruppe mennesker føler jeg de aldri gir meg plass. De er ikke rause med plass, tar all plassen- ingen plass igjen for slike som jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. juli #1283 Del Skrevet 21. juli No1*No1 skrev (1 time siden): Introvert ja. Jeg lurer på om flere har det slik som jeg. Når jeg er i en gruppe mennesker føler jeg de aldri gir meg plass. De er ikke rause med plass, tar all plassen- ingen plass igjen for slike som jeg. Absolutt, de kan snakke om et interessant emne og jeg kommer plutselig på noe å si, men nei, kommer ikke inn i samtalen. Har lært at man har bedre sjanse om man snakker over noen, det er det de andre gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. august #1284 Del Skrevet 21. august 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. august #1285 Del Skrevet 25. august I dag... ( ) ...er det en slik dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. september #1286 Del Skrevet 16. september 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 18. september #1287 Del Skrevet 18. september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. september #1288 Del Skrevet 18. september Freyja Valkyrie skrev (38 minutter siden): Kan støtte halvveis. Faste planer og planer langt frem er helt greit (med forbehold om sykdom og bare det!). Men om du vil ha meg ut i dag eller i morgen, så kan jeg sannsynligvis ikke. (Går uansett ikke ut av huset mandag og torsdag om det ikke er bestemt av lege eller lignende) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober #1289 Del Skrevet 4. oktober Jeg påtar meg ansvaret med å flytte denne tråden over i oktober. ( ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. oktober #1290 Del Skrevet 11. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 23. oktober #1291 Del Skrevet 23. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. oktober #1292 Del Skrevet 24. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 28. oktober #1293 Del Skrevet 28. oktober 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 30. oktober #1294 Del Skrevet 30. oktober 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet søndag kl 09:44 #1295 Del Skrevet søndag kl 09:44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet søndag kl 12:15 #1296 Del Skrevet søndag kl 12:15 Freyja Valkyrie skrev (På 11.10.2024 den 13.07): Krusedull💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet søndag kl 12:16 #1297 Del Skrevet søndag kl 12:16 Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Du vil heller dø, enn å sitte med andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet søndag kl 12:20 #1298 Del Skrevet søndag kl 12:20 Lur Venn skrev (3 minutter siden): Du vil heller dø, enn å sitte med andre? Denne tråden er satt på spissen. Men jeg liker ikke å sitte på den måten med fremmede, vanlig to setter går fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 12:22 #1299 Del Skrevet søndag kl 12:22 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Denne tråden er satt på spissen. Men jeg liker ikke å sitte på den måten med fremmede, vanlig to setter går fint. Og helst ved nødutgang så man får ekstra benplass 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 12:23 #1300 Del Skrevet søndag kl 12:23 Lur Venn skrev (6 minutter siden): Du vil heller dø, enn å sitte med andre? Man dør vel ikke av å ligge med bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå