sofie777 Skrevet 24. februar #1241 Del Skrevet 24. februar Dette var kanskje en god idé? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. februar #1242 Del Skrevet 29. februar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. april #1243 Del Skrevet 1. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #1244 Del Skrevet 1. april Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Uff må være slitsomt å ha det sånn 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. april #1245 Del Skrevet 4. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. april #1246 Del Skrevet 4. april Ariana807 skrev (5 timer siden): Haha, det der er SÅ meg! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. april #1247 Del Skrevet 4. april jukkapalme skrev (3 minutter siden): Haha, det der er SÅ meg! 😂 Meg med minus ansiktsmaske og seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. april #1248 Del Skrevet 7. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Taiko Skrevet 7. april #1249 Del Skrevet 7. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april #1250 Del Skrevet 7. april Taiko skrev (1 time siden): Jeg gjør med begge 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. april #1251 Del Skrevet 19. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. april #1252 Del Skrevet 21. april 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april #1253 Del Skrevet 21. april Helt femm`enalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. april #1254 Del Skrevet 21. april Freyja Valkyrie skrev (2 timer siden): Er dette sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. april #1255 Del Skrevet 21. april Cid skrev (5 minutter siden): Er dette sant? Har ikke peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2. mai #1256 Del Skrevet 2. mai Introverts be like: “I want to be invited, but I don’t want to go.” 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai #1257 Del Skrevet 2. mai Nå skal jeg introvere meg i seng. Godnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. mai #1258 Del Skrevet 2. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. mai #1259 Del Skrevet 16. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 16. mai #1260 Del Skrevet 16. mai Sitter her på terassen og lader i fred og ro med en bok ☺️sett på en kråke og skjære som krangler i et tre foran meg. Telefonen på lydløs og skal bare nyte resten av dagen før det braker løs med sosialisering 🙈 Flere som sitter med den følelsen av gleding og gruing? Har alltid slike blandete følelser før jeg må ut der og prestere sosialt. Føles noen ganger som jeg skal ut i krigen 😂 Sønnen min trives jeg med da for vi er like og kan virkelig kose oss sammen, hvor vi som nå driver med vært vårt jeg ute på terassen og han på rommet sitt. Sist jeg hadde kjæreste ble jeg helt utslitt han var slik som ikke trivdes alene med sine hobbyer og interesser måtte skje noe hele tiden. Men siden jeg så sjelden tar sosiale initiativ får jeg jo mest romantiske og vennskapelig relasjoner med de som løper etter meg og vil ha en relasjon Finner jeg en som meg vil det jo ikke bli noen relasjon 😂🙈 Savner liksom aldri folk, må kun være sønnen min det om han har vært litt lenge borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå