Gå til innhold

Tråden for oss introverte

Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det er ikke noe GALT med oss!! Bare at vi (og andre) noen ganger tror det er noe galt med oss. Fordi reglene "vi" har laget i dette samfunnet passer ikke alltid overens med behov for å være alene. 

Å trives i eget selskap er uansett en superkraft, tenker jeg. 

Pleide å elske å være alene. Særlig når jeg begynte sent på jobb og kunne ha tid alene hjemme etter at mann og barn dro avgårde. Etter diverse sykdom har jeg fått litt angst, og plutselig var det ubehagelig å bli igjen alene. Har jobbet mye med dette de siste årene, og smått om senn kan jeg og kroppen min slappe av sammen igjen..... 🤪🤣 høres helt tullete ut hvis man aldri har opplevd angst. Er som å være "mørkeredd i sin egen kropp".. ❤

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvordan går det med mine introverte soulmates? Hvordan blir jula? Her skal vi bo hos svigers og min introverte sjel får kramper allerede 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (Akkurat nå):

Hvordan går det med mine introverte soulmates? Hvordan blir jula? Her skal vi bo hos svigers og min introverte sjel får kramper allerede 😅

Jeg skal feire hos Tante, onkel, farfar, farmor og søskenbarn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danseskjørt skrev (25 minutter siden):

Jeg har for første gang fått mine foreldre over fjellet til byen min bror og jeg bor i. Jeg er singel og han har kone og 4 barn. Våre foreldre bor hos meg som de har gjort flere ganger før, og vi har en rytme som passer hverandre og jeg vet at jeg kan trekke meg tilbake når jeg vil. Fra i morgen ettermiddag til søndag skal vi tilbringe mesteparten av dagene hos min bror. Det blir lite alenetid på meg da, men klarer meg så lenge vi gjør noe, som å spise, spille spill eller se på film. Gruer meg egentlig litt, men har jo vært der før (men ikke i julen), så kjenner opplegget for det meste. Kan gjemme meg litt i mobilen også om nødvendig.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alene hjemme som vanlig og det blir en helt vanlig dag og kveld, kanskje med litt tegnefilmer eller hva det nå blir på tv. Snop og iskrem blir det...og litt julepizza. :) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

Jeg er alene hjemme som vanlig og det blir en helt vanlig dag og kveld, kanskje med litt tegnefilmer eller hva det nå blir på tv. Snop og iskrem blir det...og litt julepizza. :) 

Pizza med chili og ananas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseskjørt skrev (1 time siden):

Får medfølelseskramper!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina
Danseskjørt skrev (21 timer siden):

Skal jobbe julekvelden 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...