Gå til innhold

Tråden for oss introverte


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (53 minutter siden):

40847450-1776-4297-B9B7-78E983D233A0.thumb.jpeg.f95affeea54ce7c1cfe9980724f551a2.jpeg

Den home free skjønte jeg ikke :klo: 

Den er som på "alle" bingo-brett, gratis

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Cid skrev (9 timer siden):

Tenk å faktisk si noe sånt til noen 😕 

Det er vel strengt tatt noe man ikke sier til andre, men kun tenker innvendig 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 24.10.2022 den 15.19):

Virker som at alle som er introvert liker katter

Katter kan være veldig interessert i å være for seg selv, de klarer seg selv og sover greit alene...men så må de ha mat og da kan mennesker gå an. Når de har fått nok mat og kos, snur de rumpa til en og spankulerer videre på sin vei, i sin verden. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (4 timer siden):

Det er vel strengt tatt noe man ikke sier til andre, men kun tenker innvendig 😅 

Er vel ikke så dramatisk at man aldri har lyst til å treffe folk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Er vel ikke så dramatisk at man aldri har lyst til å treffe folk 😅

Her i denne tråden blir mye satt på spissen. Ikke alt gjelder alle og ikke alt gjelder alltid. Men vi kjenner oss igjen i det meste og det er nok

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Er vel ikke så dramatisk at man aldri har lyst til å treffe folk 😅

Kan kun snakke for min egen del, og jeg lager planer, og ser frem til det, og har det også gøy i sosiale settinger. Men når dagen kommer da angrer jeg, og jeg skulle ønske jeg bare kunne være hjemme. Så på mange måter stemmer det for min del at jeg gjerne vil være venner med folk, men at jeg bare aldri ønsker å se dem 😅

Jeg har det jo gøy når jeg er ute på noe, som nå til helgen blir det baking med en venninne. Men angrer også på planene som er lagt, da jeg har nå planer de beste 3 helgene, og jeg føler at jeg ikke har noe tid for meg selv, og det er slitsomt.

Og som er skrevet over; ting blir jo gjerne satt på spissen 😅

Endret av Ariana807
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Athena Catalina

Det er jeg som har laget tråden, og mye av det er humor eller satt veldig på spissen og noe er mer seriøst. Men er nok lettere for introverte å forstå, enn de som ikke er introverte. 

Cid skrev (2 timer siden):

Er vel ikke så dramatisk at man aldri har lyst til å treffe folk 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (3 timer siden):

Her i denne tråden blir mye satt på spissen. Ikke alt gjelder alle og ikke alt gjelder alltid. Men vi kjenner oss igjen i det meste og det er nok

Sant :) kjenner meg igjen i mye her 😅

Ariana807 skrev (3 timer siden):

Kan kun snakke for min egen del, og jeg lager planer, og ser frem til det, og har det også gøy i sosiale settinger. Men når dagen kommer da angrer jeg, og jeg skulle ønske jeg bare kunne være hjemme. Så på mange måter stemmer det for min del at jeg gjerne vil være venner med folk, men at jeg bare aldri ønsker å se dem 😅

Jeg har det jo gøy når jeg er ute på noe, som nå til helgen blir det baking med en venninne. Men angrer også på planene som er lagt, da jeg har nå planer de beste 3 helgene, og jeg føler at jeg ikke har noe tid for meg selv, og det er slitsomt.

Og som er skrevet over; ting blir jo gjerne satt på spissen 😅

Haha dette har ofte hendt meg 😅 har prøvd å komme med unnskyldninger også 😛

Athena Catalina skrev (2 timer siden):

Det er jeg som har laget tråden, og mye av det er humor eller satt veldig på spissen og noe er mer seriøst. Men er nok lettere for introverte å forstå, enn de som ikke er introverte. 

 

Jeg er introvert og kjenner meg igjen i mye, jeg vil også være mye for meg selv men av og til synes jeg det er kjekt å treffe slekt og eller venner, men mesteparten av tiden elsker jeg å være for meg selv siden jeg trives godt i eget selskap 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...