Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #1081 Del Skrevet 23. oktober 2022 sofie777 skrev (59 minutter siden): Det er mine kryss. Jeg kopierte fra en over Å ja jeg la ikke merke til det 😅 takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. oktober 2022 #1082 Del Skrevet 23. oktober 2022 Må kanskje poste en gang der jeg også krysser av selv 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. oktober 2022 #1083 Del Skrevet 23. oktober 2022 Den home free skjønte jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. oktober 2022 #1084 Del Skrevet 23. oktober 2022 Cid skrev (53 minutter siden): Den home free skjønte jeg ikke Den er som på "alle" bingo-brett, gratis 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. oktober 2022 #1085 Del Skrevet 24. oktober 2022 Home alone party me katten! 😸😸😸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 24. oktober 2022 #1086 Del Skrevet 24. oktober 2022 Ariana807 skrev (Akkurat nå): Home alone party me katten! 😸😸😸 Virker som at alle som er introvert liker katter 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 28. oktober 2022 #1087 Del Skrevet 28. oktober 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 28. oktober 2022 #1088 Del Skrevet 28. oktober 2022 Ariana807 skrev (1 minutt siden): ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 22. november 2022 #1089 Del Skrevet 22. november 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. desember 2022 #1090 Del Skrevet 4. desember 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. desember 2022 #1091 Del Skrevet 4. desember 2022 Ariana807 skrev (2 timer siden): Tenk å faktisk si noe sånt til noen 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5. desember 2022 #1092 Del Skrevet 5. desember 2022 Cid skrev (9 timer siden): Tenk å faktisk si noe sånt til noen 😕 Det er vel strengt tatt noe man ikke sier til andre, men kun tenker innvendig 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. desember 2022 #1093 Del Skrevet 5. desember 2022 Cid skrev (På 24.10.2022 den 15.19): Virker som at alle som er introvert liker katter Katter kan være veldig interessert i å være for seg selv, de klarer seg selv og sover greit alene...men så må de ha mat og da kan mennesker gå an. Når de har fått nok mat og kos, snur de rumpa til en og spankulerer videre på sin vei, i sin verden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. desember 2022 #1094 Del Skrevet 5. desember 2022 Ariana807 skrev (4 timer siden): Det er vel strengt tatt noe man ikke sier til andre, men kun tenker innvendig 😅 Er vel ikke så dramatisk at man aldri har lyst til å treffe folk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. desember 2022 #1095 Del Skrevet 5. desember 2022 Cid skrev (2 timer siden): Er vel ikke så dramatisk at man aldri har lyst til å treffe folk 😅 Her i denne tråden blir mye satt på spissen. Ikke alt gjelder alle og ikke alt gjelder alltid. Men vi kjenner oss igjen i det meste og det er nok 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5. desember 2022 #1096 Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) Cid skrev (2 timer siden): Er vel ikke så dramatisk at man aldri har lyst til å treffe folk 😅 Kan kun snakke for min egen del, og jeg lager planer, og ser frem til det, og har det også gøy i sosiale settinger. Men når dagen kommer da angrer jeg, og jeg skulle ønske jeg bare kunne være hjemme. Så på mange måter stemmer det for min del at jeg gjerne vil være venner med folk, men at jeg bare aldri ønsker å se dem 😅 Jeg har det jo gøy når jeg er ute på noe, som nå til helgen blir det baking med en venninne. Men angrer også på planene som er lagt, da jeg har nå planer de beste 3 helgene, og jeg føler at jeg ikke har noe tid for meg selv, og det er slitsomt. Og som er skrevet over; ting blir jo gjerne satt på spissen 😅 Endret 5. desember 2022 av Ariana807 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. desember 2022 #1097 Del Skrevet 5. desember 2022 Det er jeg som har laget tråden, og mye av det er humor eller satt veldig på spissen og noe er mer seriøst. Men er nok lettere for introverte å forstå, enn de som ikke er introverte. Cid skrev (2 timer siden): Er vel ikke så dramatisk at man aldri har lyst til å treffe folk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. desember 2022 #1098 Del Skrevet 5. desember 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 5. desember 2022 #1099 Del Skrevet 5. desember 2022 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. desember 2022 #1100 Del Skrevet 5. desember 2022 sofie777 skrev (3 timer siden): Her i denne tråden blir mye satt på spissen. Ikke alt gjelder alle og ikke alt gjelder alltid. Men vi kjenner oss igjen i det meste og det er nok Sant kjenner meg igjen i mye her 😅 Ariana807 skrev (3 timer siden): Kan kun snakke for min egen del, og jeg lager planer, og ser frem til det, og har det også gøy i sosiale settinger. Men når dagen kommer da angrer jeg, og jeg skulle ønske jeg bare kunne være hjemme. Så på mange måter stemmer det for min del at jeg gjerne vil være venner med folk, men at jeg bare aldri ønsker å se dem 😅 Jeg har det jo gøy når jeg er ute på noe, som nå til helgen blir det baking med en venninne. Men angrer også på planene som er lagt, da jeg har nå planer de beste 3 helgene, og jeg føler at jeg ikke har noe tid for meg selv, og det er slitsomt. Og som er skrevet over; ting blir jo gjerne satt på spissen 😅 Haha dette har ofte hendt meg 😅 har prøvd å komme med unnskyldninger også 😛 Athena Catalina skrev (2 timer siden): Det er jeg som har laget tråden, og mye av det er humor eller satt veldig på spissen og noe er mer seriøst. Men er nok lettere for introverte å forstå, enn de som ikke er introverte. Jeg er introvert og kjenner meg igjen i mye, jeg vil også være mye for meg selv men av og til synes jeg det er kjekt å treffe slekt og eller venner, men mesteparten av tiden elsker jeg å være for meg selv siden jeg trives godt i eget selskap 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå