Lur Venn Skrevet 24. november 2024 #1301 Skrevet 24. november 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Man dør vel ikke av å ligge med bagasjen? Neida, jeg satte det også på spissen 😁
Cid Skrevet 24. november 2024 #1302 Skrevet 24. november 2024 Lur Venn skrev (1 minutt siden): Neida, jeg satte det også på spissen 😁 Fortsatt fredag ser jeg hehe.
Lur Venn Skrevet 24. november 2024 #1303 Skrevet 24. november 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Fortsatt fredag ser jeg hehe. Hehe.
Cid Skrevet 3. januar #1308 Skrevet 3. januar Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Kjenner meg så godt igjen
Danseskjørt Skrevet 3. januar #1309 Skrevet 3. januar Phoenix Heart skrev (7 timer siden): Hver dag på jobb😂
KnekkeBørre Skrevet 17. januar #1315 Skrevet 17. januar Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Æ kainn relater 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #1317 Skrevet 20. januar Haha...jeg har satt sammen to skap på en slik oppfinnsom måte og tenkte aldri at jeg kunne ringe til noen og kanskje få hjelp. Jeg setter min husmoderlige ære i å klare meg selv.
Cid Skrevet 20. januar #1318 Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Haha...jeg har satt sammen to skap på en slik oppfinnsom måte og tenkte aldri at jeg kunne ringe til noen og kanskje få hjelp. Jeg setter min husmoderlige ære i å klare meg selv. Hjalp ikke mannen din Anton?
Hoppetaujenta Skrevet 20. januar #1319 Skrevet 20. januar Cid skrev (1 time siden): Hjalp ikke vennen din Anton? Han satt i sitt eget tre og kunne ikke høre meg. 1
Cid Skrevet 20. januar #1320 Skrevet 20. januar Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Han satt i sitt eget tre og kunne ikke høre meg. Freser dyra?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå