AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Vi overtar nytt hus i månedsskiftet, og skal ta alt av flytting og vasking selv. Men hvor tidlig kan jeg begynne med utvasking? Sånn som vinduer og kjøkken osv osv skjønner jeg at jeg må vente med, men kan jeg for eksempel tyvstarte litt, og begynne med å dra over tak i stua og soverom og sånn alt nå? Har ikke peis, så det er ingenting som soter osv 🙂 Anonymkode: aedea...fa2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Bare å begynne! Anonymkode: 382e1...1fb 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Det er bare å begynne, også vasker du lett over igjen rett før utflytting for å fjerne «ny» skjit og støv. Men grovvasken kan du ta allerede nå. Anonymkode: f7dc5...775 1
Jytte Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Tok vegger og tak i rom for rom, begynte tidlig i juni for å unngå den varmeste tiden og flyttet i slutten av august. Kjøkkenskap, klesskapet på mitt soverom, dusjkabinettet og vinduer ble tatt sist, men beholdt par skap til det mest nødvendige- De ble vasket og så bare tørket lett over når flyttelasset gikk. Hadde bare bodd i huset i par år, var ikke direkte skittent. Var greit å ta rom for rom og ikke ta alt på en gang. Hadde tre soverom, stue og spisestue, stort kjøkken, hobbyrom i kjelleren, bad, entre og gang. 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #5 Skrevet 23. november 2018 Vi pakker ned rom for rom og vasker der etter at ting er pakket bort. Om du ikke har mulighet til å pakke ut alt kan du likevel begynne å vaske f.eks tak og på steder som ikke blir mye brukt likevel. Anonymkode: 3bee2...e43 1
Diamant20 Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Pakk ut av feks gjesterommet og vask det. Dere kan jo vurdere om de nye eierene skal få lov å oppbevare noen av sin ting der i mens for eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå