Cherie Skrevet 28. mars 2005 #1 Skrevet 28. mars 2005 http://www.omplassering.no/detaljer.php?id=911& Fant denne karen da jeg så gjennom bilder av dyr som skal omplasseres. Falt pladask, men kan ikke møte de kravene dama stiller. Men sjekk den ut
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #2 Skrevet 28. mars 2005 Han er veldig fin, men det er en parson og ikke en jack. Har selv en jrt som likner endel på Hermann, men er tricolor. En parson er annerledes enn en jack i gemytt. Jeg foretrekker sistnevnte.
Cherie Skrevet 28. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2005 klebager my bad Men mage liker dem jo begge. Ville nå uansett gjøre mitt for at noen kanskje skulle trykke ham til sitt hjerte
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #5 Skrevet 28. mars 2005 Her kommer snart et nytt bilde av voffen min. Må bare bli godkjent først. Hva synes dere?
Gjest Gjesta Skrevet 28. mars 2005 #6 Skrevet 28. mars 2005 klebager my bad Men mage liker dem jo begge. Ville nå uansett gjøre mitt for at noen kanskje skulle trykke ham til sitt hjerte Oi, ha var virkelig søt da, men kan ikke oppfylle alle kravene jeg heller.. Håper noen forbarmer seg over han...
lillesky Skrevet 28. mars 2005 #7 Skrevet 28. mars 2005 Jeg oppfyller alle kravene! Bortsett fra at han ikke får stå inngjerdet, jeg går heller ut med han og leker! I tillegg har jeg en søt liten jack russel selv. Hannemor: utrolig søt gutt du har! Min heter Åge.
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Jeg oppfyller alle kravene! Bortsett fra at han ikke får stå inngjerdet, jeg går heller ut med han og leker! I tillegg har jeg en søt liten jack russel selv. Hannemor: utrolig søt gutt du har! Min heter Åge. Vurderer du å "adoptere" han?
lillesky Skrevet 29. mars 2005 #9 Skrevet 29. mars 2005 Jeg har sendt dem en mail iallefall. Men jeg vil ikke hoppe inn i noe. Jeg må diskutere med min samboer også.
Cherie Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2005 Hold oss gjerne unrettet med åssen det blir med voven..... nydelig hund da hannemor
SaraJulie Skrevet 6. april 2005 #11 Skrevet 6. april 2005 Han er veldig fin, men det er en parson og ikke en jack. Har selv en jrt som likner endel på Hermann, men er tricolor. En parson er annerledes enn en jack i gemytt. Jeg foretrekker sistnevnte. Jeg har Parson selv, og får ofte spørmål om hva som er forskjellen på parson og jack. Dessverre kjenner jeg ikke godt nok til jacken til at jeg kan svare. Kan du si litt om forskjellen på de to?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #12 Skrevet 6. april 2005 Jeg kjenner ikke mange parsoner. ingen nært i hvertfall. Forutenom str. forskjellen er de ulike i humør og gemytt. Jacken er visstknok blitt en mer markant selskapshund. Andre forskjeller kan du lese om på NTKs hjemmesider og canis m.fl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå