AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Forrige måned kom mensen på dag 29 (småspotting) så kom den skikkelig i gang på dag 30. I dag er jeg på dag 31 å har ikke fått den. Tørr ikke teste for jeg har som regel sykluser på 29-32 men de siste mnd så har den vært på 29-30 så jeg håper virkelig at vi har klart det etter 10PP 🙊 Jeg er så nervøs for å teste for jeg er skråsikker på at mensen da kommer som alle andre gangene så jeg drøyer det et par dager til just in case mensen bare lurer meg 😂 men er jeg 2 dager på overtid nå? Jeg spotter bestandig en dag eller to før den er skikkelig i gang så det er så rart at spottinga ikke har startet isåfall... mye tanker på en Mandagsmorgen 😁 Anonymkode: 2b0a4...44d
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 Kjenner meg SÅ igjen. Et par ganger jeg har testet før, men fått negativ. Så prøver alt jeg kan å drøye et par dager. Disse dagene er nesten uutholdigr! Anonymkode: 88559...4ff
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 Jeg kjenner meg også godt igjen. Har villet være mulig gravid til det motsatte er bevist (med mensen eller negativ test). Lykke til! Anonymkode: df6ba...7aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå