AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #1 Skrevet 19. november 2018 Tenker på de som nå er unge voksne og yngre... virker som synet på livet blir helt annerledes? Bestemor og generasjonen før oss hadde på en måte en fremtid som var enklere å planlegge. Kan det stemme eller rører jeg? Grunnen til at det virker sånn er fordi siden alt ikke var så tilgjengelig og "lett" som det er nå, så fant man seg ofte en partner som holdt til i nærheten, man bosatte seg gjerne på sitt barndomssted og det var lettere å få jobb. Nå skal alle reise langt av sted for å ta utdannelse, folk ender opp med kjærester fra andre land og vi har jo sosiale media som gjør at vi ikke evner å merke at vi egentlig er helt alene bak skjermen der 😛 Virker også som det er mer og mer vanlig å leve alene. Mange ønsker en kjæreste, men vet ikke hvor de skal finne han/henne. Og hvor mange tror dere egentlig vil finne en kjæreste? Selv har jeg litt lyst på, men jeg skjønner ikke hvor jeg skal møte han. Møter bare slike det virker umulig å få til noe med fordi jeg har fått et innmari spredt nettverk over kloden... det er så masse som hindrer. Og ja, det er overraskende mange som ikke har familie faktisk. i en alder av 30 også. Anonymkode: 38b5c...396
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 men det er jo kjempe forskjell på folk nå, og de som nå er eldre. Hvorfor er det slik, at dagens bestemødre ser veldig unge og spreke ut, mens min bestemor (jeg er voksen kvinne) ble en typisk gammel bestemor. Synes folk eldes saktere også på en måte. De som gikk under kategorien "eldre" da jeg var barn, så virkelig gamle ut. mens de som er like gamle i dag ikke virker såå gamle. Anonymkode: 38b5c...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå