Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo eldre man blir, jo klokere blir man.. Er det noe jeg ikke blir klok av er det mennesker som SUGER energien ut av andre.. 

Jeg har en søster som er slik. Alt og da mener jeg alt skal handle om henne og hennes problemer. Jeg har IKKE lov til å motsi henne eller å bli oppgitt eller irritert. Da skriker henne i telefonen og legger på. Mange av hennes problemer er til å bli DRITT lei av å høre på. Det er ikke én samtale uten noe om HENNE. Går jeg i mot blokkerer henne meg og vil ikke ha noe med meg å gjøre. Hun kan ofte si «du er syk i hodet» eller «hva faen feiler det deg» hvis jeg blir irritert. 

En gang skjelte hun meg ut på cafe fordi jeg følte det var upassende å snakke om mannfolk og sex forann andre folk. Jeg ble flau.  

For å legge til så er vår mor likedan. Det er ALLTID noe. ALDRI noe positivt. Og jeg er ikke slik! Jeg føler meg totalt annerledes enn de. 

Jeg prøver å være der, men det har vært slik alt for lenge. Jeg føler jeg gir og gir og gir.... av energien min.. 

Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 0ee3c...10b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hun 

Anonymkode: 93bc1...b87

Skrevet

Ta en pause da! Og velkommen i klubben til nesten ALLE om å bli sprø av familien forresten. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

*hun 

hvorfor poengterer du det? 😂 hun skriver da riktig. 

Anonymkode: 0ee3c...10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...