AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Som det står i overskriften er jeg kvinne på 19, som er kåt hele tiden. Jeg tåler nesten ikke synet av samboeren uten at det kribler nedentil! Verst er det i perioden etter mensen frem til eggløsning, men jeg er kåt faktisk hele tiden. Jeg kunne ha levd på sex, og jeg trenger nesten sex hver dag(samboeren klager ikke på det akkurat).. når jeg har sex har jeg hele tiden en indre desperasjon som skriker «gi meg mer».. det er litt irriterende, og litt deilig at jeg går slik nesten hele tiden.. eneste unntak er vel når jeg er på skolen, for der er det ikkeno som tenner meg.. men jeg er virkelig så vanvittig kåt på samboeren min at jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal forholde meg til det.. han er, JÆVLA deilig.. noen andre i samme båt? Anonymkode: 4aef6...03e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Har det sånn i perioder, da må jeg til og med fingre på do på jobb.. Bare kommer og kommer og kommer.. Får jeg pikken til samboeren derimot, så føler jeg meg ganske tilfredsstilt etterpå. Han bare gir meg alt jeg trenger 😍 Anonymkode: 8c935...a3b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Jeg tenner sykt på samboeren min selv. Vil ha sex hver dag. Eneste problemet er at han kan gjerne ønske en pausedag innimellom. Slik var det ikke før. Da kunne vi ha sex 4-8 ganger dagen i helgene. Men nå er det 1 gang pr.dag. og noe jeg får nei blir jeg enda kåtere. Det er helt forferdelig og vi kan ende opp med å krangle om det kun fordi han vil ha en dags pause. Anonymkode: 64509...bae
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 Kåt hele tiden? Ja. Men jeg er singel og jomfru, og har ingen samboerr. Anonymkode: 6e9af...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå