AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Hodet er stappfullt, klarer ikke helt å tenke klart. Gjorde det slutt med eksen for noen måneder siden, noe han tok ekstremt dårlig imot. Jeg har blitt spammet noe voldsomt av meldinger og telefoner, som jeg ikke har svart på, hvertfall ikke telefonene. Flere morgener kan jeg våkne med 30 ubesvarte anrop fra han. Jeg tok kontakt med politiet for en måned siden da jeg følte meg svært redd og utrygg da jeg ikke visste hvor jeg hadde han, og han bodde bare 10 min kjøretur fra meg. Politiet skulle gi han kontaktforbud, og når han da fikk den beskjeden fra politiet svartnet det helt for han. Plutselig får jeg telefon fra mamma om at pappa har fått varsel om at han er nevnt i bilder på nettet, og at jeg er tagget i de også. Eksen min har da lagt ut bilder av meg, tydelig beruset, i en kjole som jeg husker var fra vi var på en fest. På flere av bildene ligger jeg tydelig beruset(Helt borte, øynene så vidt åpne og i kryss) og kjolen er oppe og viser det meste. Jeg er så kvalm og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Politiet er kontaktet og har vært hos han. Får høre mer på tirsdag, men akkurat nå er timene for lange til at jeg klare å fokusere frem. Er det noen som kan fortelle meg her hva jeg kan forvente meg? Kan det hende han ikke får noe som helst straff? Han har tilstått for alt, og sagt han gjør det kun for å få meg tilbake. Jeg er så redd for at politiet ikke gjør noe.😭😭 Anonymkode: 9c26c...114
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Det viktigste er å være i god kontakt med politiet og anmelde. Forstår godt at du er helt fortvilet. Det hadde jeg også vært! Håper du får all støtte du kan få rundt deg❤️
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Det er jo så mye i nyhetene nå om menn som blir straffet for å ha vist nakenbilder av ekser og div, at han har lagt dette ut på et nettsted er jo enda verre. Fy faen for en jævel, man kan ødelegge livet til en annen ved å gjøre sånt. Anonymkode: 93300...138 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 Ta kontakt med slettmeg.no og se hva de kan gjøre. lykke til. Kansje han kan ta bildene bortigjen? Anonymkode: d52f4...aaa 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #5 Skrevet 18. november 2018 Ta kontakt med slettmeg.no og se hva de kan gjøre. lykke til. Kansje han kan ta bildene bortigjen? Anonymkode: d52f4...aaa 2
Sokkar Skrevet 18. november 2018 #6 Skrevet 18. november 2018 Så stygg han har vore i utgangspunktet, som tok slike bilder av deg når de framleis var kjærester! 11
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #7 Skrevet 18. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med slettmeg.no og se hva de kan gjøre. lykke til. Kansje han kan ta bildene bortigjen? Anonymkode: d52f4...aaa Bildene fikk vi fjernet, da vi rapporterte bildene som nakenhet. Det skumle er jo at det lå ute en hel natt og hele 3 vennelister har hatt tilgang til å lagre de..Men politiet skulle håndtere det så jeg antar de gjør det de kan for å få det bort fra alle. Anonymkode: 9c26c...114 2
Ella Ellefantella Skrevet 18. november 2018 #8 Skrevet 18. november 2018 I tillegg til det de andre skriver, så husk på at vi alle har vært fulle og ulekre! Prøv å bagatellisere det litt! Han setter jo seg selv i et ekstremt dårlig lys, og jeg tipper du får mer sympati enn noe annet. Ja, du var full og kjolen skled opp, men kjæresten din var jo der og passet på deg. Idiotisk nok tok han bilde og det sier jo ikke lite om han, men DU var bare full på fest med kjæresten! Ikke legg så mye i det! Ikke så veldig logisk måte å skulle prøve å få deg tilbake på! Vær sjeleglad du er kvitt fyren! 9
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #9 Skrevet 18. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Bildene fikk vi fjernet, da vi rapporterte bildene som nakenhet. Det skumle er jo at det lå ute en hel natt og hele 3 vennelister har hatt tilgang til å lagre de..Men politiet skulle håndtere det så jeg antar de gjør det de kan for å få det bort fra alle. Anonymkode: 9c26c...114 Skjønner det er fryktelig for deg. Har faktisk hatt mareritt om at noen har gjort det mot meg og, det er en forferdelig ting å gjøre mot noen, og HELDIGVIS blir jævlene straffet for det også. Her er bare noen få eksempler. Jeg håper virkelig du opplever rettferdighet i denne saken. https://www.nrk.no/rogaland/domt-til-fengsel-for-spredning-av-nakenbilder-1.13379100 https://www.dagbladet.no/nyheter/22-aring-viste-nakenbilder-av-ekskjaeresten-til-vennene-sine-na-er-han-domt/60150096 https://www.tv2.no/a/10094603/ https://www.aftenposten.no/digital/Sondre-18-ble-domt-for-a-ha-delt-sexbilde-via-Snapchat--Forsto-ikke-at-det-fikk-folger-10203b.html Anonymkode: 93300...138 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #10 Skrevet 18. november 2018 4 minutter siden, Ella Ellefantella skrev: I tillegg til det de andre skriver, så husk på at vi alle har vært fulle og ulekre! Prøv å bagatellisere det litt! Han setter jo seg selv i et ekstremt dårlig lys, og jeg tipper du får mer sympati enn noe annet. Ja, du var full og kjolen skled opp, men kjæresten din var jo der og passet på deg. Idiotisk nok tok han bilde og det sier jo ikke lite om han, men DU var bare full på fest med kjæresten! Ikke legg så mye i det! Ikke så veldig logisk måte å skulle prøve å få deg tilbake på! Vær sjeleglad du er kvitt fyren! Dessverre så er det i denne settingen ikke ved ett uhell at kjolen var oppe på bildene..Det var tydelig tatt bilder fra forskjellige vinkler for å få frem mine private deler..Hadde det vært i en slik situasjon hvor det hadde vært uhell, så hadde jeg kanskje ikke følt meg like stukket, men når det er så tydelig at kjolen er dratt opp og andre ting ned, så blir det ekstra sårt at de bildene ble tatt da jeg var ubevisst😭 Anonymkode: 9c26c...114 4
Ella Ellefantella Skrevet 18. november 2018 #11 Skrevet 18. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dessverre så er det i denne settingen ikke ved ett uhell at kjolen var oppe på bildene..Det var tydelig tatt bilder fra forskjellige vinkler for å få frem mine private deler..Hadde det vært i en slik situasjon hvor det hadde vært uhell, så hadde jeg kanskje ikke følt meg like stukket, men når det er så tydelig at kjolen er dratt opp og andre ting ned, så blir det ekstra sårt at de bildene ble tatt da jeg var ubevisst😭 Anonymkode: 9c26c...114 Aj! Men halloooo! Dette setter jo idioten i et ENDA verre lys! Han er jo ikke god på en flekk! Det går da ikke AN å ta sånne bilder!!! Det er ikke friskt, men han er jo neppe frisk! Dette sier ikke noe om deg, DET må du ihvertfall vite! Klem!!! 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #12 Skrevet 18. november 2018 1 minutt siden, Ella Ellefantella skrev: Aj! Men halloooo! Dette setter jo idioten i et ENDA verre lys! Han er jo ikke god på en flekk! Det går da ikke AN å ta sånne bilder!!! Det er ikke friskt, men han er jo neppe frisk! Dette sier ikke noe om deg, DET må du ihvertfall vite! Klem!!! Ja, jeg vet at det jeg ikke kunne reddet dette på noen måter og at jeg bare har vært vanvittig uheldig..😭 Aner ikke hvor mange ganger jeg har lest om andre som har opplevd det og fått livet sitt ødelagt slik, og nå sitter jeg her selv..Innerst inne skulle jeg ønske det var noen jeg ikke hadde så stor tilknytning til..Nå håper jeg bare på alt jeg har, at han får straffen han fortjener, og at jeg kan føle meg trygg..Er så vondt å gå med puls hele tiden og bare føle at jeg venter på neste "påfunn" fra han😭😭 Blir noen lange dager Anonymkode: 9c26c...114
SPOCA Skrevet 18. november 2018 #13 Skrevet 18. november 2018 Føler med deg. Håper du anmelder fyren, og håper han får en dom. Og vær sjeleglad for at du kom deg vekk fra en slik fyr! 3
MissPierce Skrevet 18. november 2018 #14 Skrevet 18. november 2018 Har du anmeldt han for å tatt disse bildene av deg? Det sier så utrolig mye mer om han enn deg. Han var den du skulle kunne stole på tok vare på deg i en sånn situasjon, og ikke en som utnyttet deg og gjorde noe så stygt mot deg. 3
PhilosopherSe7en Skrevet 18. november 2018 #15 Skrevet 18. november 2018 Har han fremprovosert denne type bilder av deg når du ikke var i stand til å kontrollere det må du jo anmelde ham for det også, ikke bare for å dele disse bildene. 1
Blackbird Skrevet 19. november 2018 #16 Skrevet 19. november 2018 Dette hadde jeg anmeldt. Håper du har god støtte fra de rundt deg. Skjønner godt at du syns dette er helt grusomt tøft akkurat nå! God klem❤ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå