AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Er det nr 3 man skal bruke som "kur"? Hvordan bruker man det best? Har hørt frisører blander i farge og andre kurer, men til hjemmebruk? Har veldig vintertørt hår, tidligere farget men sluttet å farge for 9 mnd siden og gror ut naturlig farge nå. Har nylig trimmet håret også og brukt andre hårkurer, men synes effekter er borte etter noen få dager. Synes dere den virker bedre enn andre kurer? Anonymkode: 76c47...9bc
wahaj Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Ja, den funker! Shamponer håret, håndkletørk håret, ta i masse kur, børst gjennom. La sitte i en stund (jeg pleier å bruke den i badstue i 45-50 min) . Skyll ut, shampo og Balsam. Håret kan virke litt rart rett etter, men du ser at tuppene ikke er slitt lenger. Blur mykt og blankt. Jeg bruker den etter hver gang jeg farger håret, og ellers når det virker tørt og slitt.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Takk for svar! Hvor lenge varer en sånn flaske til 279 på blivakker? Den ser litt liten ut og håret mitt er langt (til bhstroppen). Anonymkode: 76c47...9bc
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Jeg fikk beskjed av min frisør om at håret ikke skal vaskes med sjampo (eller balsam) før jeg brukte Olaplexen, med mindre jeg hadde veldig mye produkter i håret (tørrsjampo osv). Håret skulle vætes, deretter håndkletørkes så tar man Olaplex i håret og grer forsiktig igjennom med en grovtannet kam. La være i håret så lenge som mulig, men vær obs på at du bør vaske håret ordentlig og skylle det ordentlig når du skal skylle ut Olaplexen. Jeg opplever iallfall at jo lenger jeg har Olaplexen i håret jo mer tid må jeg skylle og vaske for å få det ut. Men jeg elsker virkelig Olaplex altså ❤️ Anonymkode: bd6ed...45e 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #5 Skrevet 21. november 2018 Man får med bruksanvisning. Man kan bruke det over natten også, men det SKAL skylles ut Anonymkode: 159c5...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå