Gå til innhold

Sliter med tenninga ett halvt år inni forholdet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt?Burde det ikke vært hetere?Hvordan få opp tegninga igjen?

Anonymkode: 9b0b3...bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjenspeiler nok sikkert hvordan dere har det i forholdet vil jeg tro. Normalt sett er det vel litt tidlig å miste tenni ga hvis hodet er på rett plass da..

Skrevet

Ikke normalt i min bok.. 

Anonymkode: 00743...b65

• Liker 1
Skrevet

Mann

Skrevet

Jeg slet med tenninnga to måneder inn i forholdet, og jeg var stormforelska. Synes fortsatt han er verdens fineste nå noen år senere, men har ikke fått tenninga tilbake nåheller. Bare ikke la det gå for lang tid mellom hver gang. Det er faktisk bedre med litt pliktsex innimellom enn total sextørke. Selv om jeg stort sett ikke er så kåt, så blir det jo fortsatt en positiv opplevelse for oss som par, og noen ganger kommer lysta tilbake når man er midt i det.
Kanskje vanskeligere for deg som mann, men er det ingenting du blir kåt av, som det går ann å bruke som oppvarming?

Anonymkode: 5b468...cb8

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det normalt?Burde det ikke vært hetere?Hvordan få opp tegninga igjen?

Kanskje du er av den type menn som ikke klarer å utvikle et god sexliv med samme partner og alltid vil trenge noe nytt? Hvordan har det vært i tidligere forhold? Har du "visnet" etter et halvt års tid da også?

Anonymkode: d2398...4f2

Skrevet

Gjør som alle andre - lukk øynene og tenk på en du virkelig tenner på 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du er av den type menn som ikke klarer å utvikle et god sexliv med samme partner og alltid vil trenge noe nytt? Hvordan har det vært i tidligere forhold? Har du "visnet" etter et halvt års tid da også?

Anonymkode: d2398...4f2

Godt poeng. Kjenner en sånn en, kun spenningen og nyforelskelsen som driver lysten hans. Når ting er trygt mister han lysten og leter videre. 

Gjest Konditorfrue
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slet med tenninnga to måneder inn i forholdet, og jeg var stormforelska. Synes fortsatt han er verdens fineste nå noen år senere, men har ikke fått tenninga tilbake nåheller. Bare ikke la det gå for lang tid mellom hver gang. Det er faktisk bedre med litt pliktsex innimellom enn total sextørke. Selv om jeg stort sett ikke er så kåt, så blir det jo fortsatt en positiv opplevelse for oss som par, og noen ganger kommer lysta tilbake når man er midt i det.
Kanskje vanskeligere for deg som mann, men er det ingenting du blir kåt av, som det går ann å bruke som oppvarming?

Bruker du piller 

Gjest Konditorfrue
Skrevet
Akkurat nå, Konditorfrue skrev:

Bruker du piller 

P piller 

Skrevet
Akkurat nå, Konditorfrue skrev:

Bruker du piller 

Sluttet på dem for et par måneder siden, for er ikke så glad i å tulle med kroppen, men har ikke merket noe hittil. Gikk ikke på piller med eksen, og hadde samme problemet da også. Tenningsmønsteret mitt er merkelig. Jeg tenner på nytt, spennende og ukomfortabelt, men jeg som person hater nytt, spennende og ukomfortabelt. Trives best i stabile, langvarige forhold og kunne aldri tenkt meg noe annet.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sluttet på dem for et par måneder siden, for er ikke så glad i å tulle med kroppen, men har ikke merket noe hittil. Gikk ikke på piller med eksen, og hadde samme problemet da også. Tenningsmønsteret mitt er merkelig. Jeg tenner på nytt, spennende og ukomfortabelt, men jeg som person hater nytt, spennende og ukomfortabelt. Trives best i stabile, langvarige forhold og kunne aldri tenkt meg noe annet.

Jeg har noe av det samme tenningsmønstere. Blir fort lei av partner, men ønsker lange forhold.

Anonymkode: 6419a...87e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har noe av det samme tenningsmønstere. Blir fort lei av partner, men ønsker lange forhold.

Anonymkode: 6419a...87e

Ja, det er veldig kjedelig å ha det sånn... Heldigvis er alle de andre følelsen utenom kåtheten som de skal være, og jeg søker nærhet ofte. Mye kyssing og kosing. Intimitet er viktig, jeg bare blir ikke kåt uansett hvor lyst jeg har til å bli det.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du jo svaret på spørsmålet ditt der. Det er ikke unormalt eller uvanlig, men det skal ikke være sånn i et sunt forhold. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...