AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Besteveninnda mi har hatt en periode bak seg med en del rus, for det meste hasj men også prøvd en del andre ting. Nå etter hun kom seg ut av forholdet hun ble «påvirket» til å ta slike ting har hun vært bedre. Men i helgen dro hun til eksen sin og nydama hans for å ta sterkere stoffer mens typen var hjemme og sov. Dette går i mot veldig mye av mine moraler og verdier fordi jeg vil ikke ha ei venninne som tar stoffer og fordi hun drar etter byen for å ta ting med sin eks. Hvordan sier man ifra om dette og holde seg saklig? Og hvordan starter man å ta det opp? Anonymkode: e8e92...35a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #2 Skrevet 18. november 2018 Vi er forresten 25 år så føler ikke man kan skylde på utforskningsfasen som 15 åringer kan Anonymkode: e8e92...35a
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #3 Skrevet 18. november 2018 Jeg ville ikke blandet meg inn i det hele tatt og heller droppet denne venninnen. Tro meg ! Det er ikke verdt kampen før hun vil det selv. En rusmisbruker er ikke til å stole på og det kan etterhvert bli veldig farlig. Snakker av erfaring!! Anonymkode: dc14d...7ad
AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #4 Skrevet 18. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke blandet meg inn i det hele tatt og heller droppet denne venninnen. Tro meg ! Det er ikke verdt kampen før hun vil det selv. En rusmisbruker er ikke til å stole på og det kan etterhvert bli veldig farlig. Snakker av erfaring!! Anonymkode: dc14d...7ad Takk for svar:) Men hvordan hadde du villet droppet henne? Vi har vært gode venner i ti år og har daglig kontakt og møtes ofte, så vet ikke hvordan jeg skal gå fram? Anonymkode: e8e92...35a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 Ikke dropp 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke blandet meg inn i det hele tatt og heller droppet denne venninnen. Tro meg ! Det er ikke verdt kampen før hun vil det selv. En rusmisbruker er ikke til å stole på og det kan etterhvert bli veldig farlig. Snakker av erfaring!! Anonymkode: dc14d...7ad Kan være farlig hvis alle tar avstand også slik at de bare har rusvenner igjen! Ikke ok når de har kjent hverandre så lenge. Syntes du skal si hva du mener om rusen men at du er der hvis hun vil gjøre noe annet. At du støtter hun men ikke liker det hun holder på med. Ha litt medmennesklighet! Anonymkode: 0989b...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå