AnonymBruker Skrevet 18. november 2018 #1 Skrevet 18. november 2018 Hei. Jeg holder på med en. Jeg liker han veldig godt, og trodde han likte meg fram til nå. Er hjem til han nesten hver dag, og kunne trygt si at vi holdt på å bli kjærester. Men plutselig nå, så sendte han bilde av en annen jente, hun var naken, eller jeg så at hun var det, å de lå i senga. Dette knuste meg.. vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal komme over han, fordi jeg liker han så sykt godt. Anonymkode: d99af...c89
BlackCloud Skrevet 19. november 2018 #2 Skrevet 19. november 2018 For et ekkelt menneske. Hadde ikke kostet meg en drue å blokkere og aldri snakke til ham igjen. Du vil virkelig ikke omgås et slikt patetisk individ. Sorry. 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #3 Skrevet 19. november 2018 "Kos deg. Sees aldri mer." Anonymkode: 44cf9...8a3 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #4 Skrevet 19. november 2018 Han ønsker vel trekant? Anonymkode: 28994...643
AnonymBruker Skrevet 19. november 2018 #5 Skrevet 19. november 2018 Jeg skjønner at det knuste deg helt. Du er verdt så mye mer!❤ Men gjorde virkelig ikke det bildet at du akutt kom over han? Tror mine følelser for et slikt menneske, hadde dødd momentant. Du burde jo kanskje minne han om at det er straffbart å sende slike bilder? Kan ikke tro at hun visste at bildet ble tatt, og sendt? En sånn feig drittsekkoppførsel ønsker du ikke at kjæresten din kan ha. Så mitt råd er å aldri aldri gå tilbake til han, om han skulle finne på å prøve seg på deg igjen. Gå videre med hevet hode. Tenk på det bildet, om savnet blir for stort. Du fortjener så uendelig mye bedre, og noe så veldig mye bedre vil komme til deg!❤ Anonymkode: b996b...42e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå