Gå til innhold

trionetta-kviser

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg gikk på Trionetta fikk jeg bare mere kviser, må innrømme at jeg ikke holdt ut lenge da pga av det, gikk vel på de i ca 4 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg hverken fikk mer eller mindre kviser av Trionetta. Kuttet derimot ut p-pillen for en uke siden og erstattet den med p-plaster og nå har jeg fått masse stygge, små kviser,... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har egentlig hatt ganske fin hud også uten p-piller, en tror nok jeg fikk færre kviser o.l etter at jeg begynte på trionetta. Huden ble tørrere liksom. Tror huden ble merkbart bedre på ryggen, i hvert fall merker jeg en forskjell nå som jeg har kuttet trionetta pga bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Fikk mer kviser i en periode etter at jeg sluttet med p-piller (brukte trionetta), men tror dette skyldes hormonell ubalanse i tiden etter pilleslutt.

Har du prøvd Diane? Eller Yasmin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lenge siden jeg begynte med trionetta, men har aldri slitt med mye kviser, heller ikke når jeg begynte med trionetta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på trionetta og har gjort det i en årrekke. Huden min er faktisk helt fin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på trionetta og har gjort det i en årrekke. Huden min er faktisk helt fin. :)

samme her! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Trionetta en periode, og det dukket fort opp kviser. Da jeg sluttet, forsvant de umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...